سالن‌های ورزشی کرمانشاه آماده برگزاری کنکور می‌شود


سالن‌های ورزشی کرمانشاه آماده برگزاری کنکور می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اعلام کرد که مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی استان در حال آماده شدن برای برگزاری آزمون‌های سراسری و کنکور است.

صابر رحیمی روز دوشنبه به ایرنا افزود: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به برگزاری آزمون های سراسری مجموعه های تحت مدیریت خود را در اختیار وزارت علوم قرار خواهیم داد.

وی افزود: روند آماده سازی این سالن ها اکنون در حال انجام است تا در صورت لزوم در اختیار سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه عنوان کرد: علاوه بر سالن های سرپوشیده اماکن رو باز همچون استادیوم ها نیز در صورت نیاز برای برگزاری آزمون آماده خواهند شد.

رحیمی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های ورزشی در استان متوقف شد، گفت: از ۲ ماه گذشته روند فعالیت ۳۰ رشته ورزشی کم برخورد با اعمال محدود از سرگرفته شده است.

وی با بیان اینکه اکنون وضعیت شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه زرد است، گفت: در صورت عبور کامل از پیک بیماری و بهتر شدن شرایط تعداد دیگری از رشته های ورزشی همچون شنا نیز مجوز فعالیت دریافت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!