امام جمعه کرمانشاه: خدمت به مردم بهترین امر به معروف است


امام جمعه کرمانشاه: خدمت به مردم بهترین امر به معروف است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بهترین امر به معروف خدمت به مردم و برآوردن نیازهای آنان است.

آیت الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه بر رسیدگی به مشکلات مردم به عنوان بالاترین معروف تأکید کرد و افزود:باید مسؤولان خیلی مراقب رفتار و گفتار خود باشند زیرا مردم مدام آنها را زیر نظر دارند و گاهی اتفاق افتاده رفتار یک مسؤول را به عنوان قانون و معروف تقلید می کنند، لذا همه ما باید مراقب باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد از گرانی های اخیر و عدم نظارت بر قیمت ها، گفت: وقتی که به جوانان توصیه می کنیم برای رسیدن به اکمال دین باید ازدواج کنید و دارای اولاد گردید، باید شرایط را برای آنان فراهم کنیم، زیرا با گرانی های افسار گسیخته کنونی کمتر کسی می تواند ازداوج کند و تشکیل زندگی بدهد.

آیت الله علما تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خطوط کلی نظام را ترسیم می فرمایند و اساساً کار رهبری راهبری و هدایت امت است، وظیفه ما هم اجابت فرامین معظم له در جهت تقویت مردم و کشور در جهت رسیدن به آرمان های اصیل انقلاب می باشد، زیرا اجرایی شدن فرامین رهبری، بهترین راه برای نهادینه شدن وجوب امر به معروف و نهی از منکر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار