فرماندار تنکابن : مدیران ادارات برای مقابله با کرونا سلیقه‌ای عمل نکنند


فرماندار تنکابن : مدیران ادارات برای مقابله با کرونا سلیقه‌ای عمل نکنند

نوشهر - ایرنا - فرماندار تنکابن گفت : مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان لازم‌الاجرا است و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه سلیقه‌ای عمل نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان تنکابن افزود : هرگونه تعطیلی ، اعمال محدودیت ها و قرنطینه باید طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا باشد و تمامی دستگاه ها موظند بر اساس این مصوبات عمل کنند.

وی اظهار داشت : متاسفانه برخی اقدامات و رفتارهای صورت گرفته مربوط به شرایط سفید یا زرد است ، در حالی که شرایط فعلی استان و شهرستان تنکابن کاملا قرمز است.

حسینی جو با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته پنج نفر از شهروندان تنکابنی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند ، افزود : هم اکنون ۶۵ بیمار کرونایی در بخش های مختلف و ۱۵ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند که آمار بسیار نگران کننده ای است.

وی شرایط کرونایی کشور را همچون دوران دفاع مقدس توصیف کرد و گفت : همان طوری که در دوران دفاع مقدس تمامی دستگاه ها و نهاد ها برای پشتیبانی و تامین نیرو بسیج شده بودند ، اکنون نیز برای مقابله با کرونا می بایست از تمام ظرفیت ها در این زمینه استفاده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : باید با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند بدون تعارف برخورد شود و هرگونه کوتاهی در این زمینه غیر قابل قبول است.

وی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نیز خواست تا در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنند.

فرماندار تنکابن گفت : لازم است آن دسته از مدیرانی که هنوز کرونا را جدی نگرفته اند و در این زمینه کم توجه هستند ، از بخش آی سی یوی بیمارستان شهید رجایی بازدید کنند.

وی یادآور شد : باید در این شرایط سخت جامعه را امیدوارتر از گذشته کنیم و از بیان مطالبی که افکار عمومی را خدشه دار می کند بپرهیزیم.

ویروس کرونا که از اواخر سال گذشته به تدریج دامن گیر تمام استان های کشور شد ، در استان گردشگرپذیر مازندران نیز تاکنون ‌تعداد زیادی از افراد را مبتلا کرده است. به طوری که به اعتقاد مسئولان درمانی استان در موج دوم شیوع کرونا در استان تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا بیش از دوره اول است.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت