طرح تابستانه کتاب از 18 مرداد در کردستان آغاز می‌شود


طرح تابستانه کتاب از 18 مرداد در کردستان آغاز می‌شود

سنندج - ایرنا - رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: طرح تابستانه کتاب از 18 مرداد همزمان با عید سعید غدیرخم در این استان آغاز می‌شود.

عیسی فلاحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از ناشران و کتابفروشان اجرای طرح حمایتی فصلی کتاب است.

وی با اشاره به اینکه طرح تابستانه کتاب از ۱۸ مرداد آغاز و تا سی‌ام همین ماه ادامه دارد، اضافه کرد: ثبت نام کتابفروشی‌های استان در این طرح از هشتم مرداد آغاز شد.

رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه طرح بهارانه کتاب که از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت در استان اجرا شد، افزود: در این طرح ۳۸ کتابفروشی استان شامل ۲۸ کتابفروشی در سنندج و ۱۰ کتابفروشی در دیگر شهرستان‌ها مشارکت داشتند.

فلاحی یادآور شد: طی این مدت پنج میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۳۰۵ هزار ریال کتاب توسط این تعداد کتابفروشی شرکت‌کننده در طرح بهارانه کتاب فروخته شد.

وی تاکید کرد: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی برای تایید شرکت در تابستانه کتاب نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و فقط باید با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: براساس اعلام موسسه خانه کتاب تمام مطالبات کتابفروشان عضو طرح بهارانه کتاب در سال جاری پرداخت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد