خبرنگاران قزوین با نگاه تیزبین خود مشکلات شهری را پیگیری می‌کنند


خبرنگاران قزوین با نگاه تیزبین خود مشکلات شهری را پیگیری می‌کنند

قزوین- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: خبرنگاران با نگاه تیزبینانه خود مسائل و مشکلات شهری را رصد کرده و با گوشزد کردن آنها به مسوولان، گام بلندی را برای رفع معضلات جامعه بر می‌دارند.

حکمت الله داودی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، افزود: خبرنگاران بازوی توانمند مدیریت شهری هستند که می‌توانند راهنمای مسوولان بوده و در راستای توسعه و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی کنند.
داودی ضمن تقدیر از خبرنگاران ایرنا در پوشش اخبار شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری، افزود: رسانه‌ها در امید آفرینی و نشاط بخشی به جامعه نقش به سزایی دارند و باید با نقد صادقانه، عالمانه و سازنده خود برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و پاسداشت زحمات تلاشگران این حرفه، گفت: ۱۷ مرداد ماه سال ۷۷ محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا به دست گروهک طالبان در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید تا در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روزی به نام خبرنگار نامگذاری شود.
احد چگینی با اشاره به پیشینه تاریخی خبرگزاری ایرنا و رسالت این رسانه، افزود: ایرنا رسانه‌ای صادق، مردمی و مورد اعتماد جامعه بوده و همواره نقش خود را در اطلاع رسانی به خوبی ایفا کرده است.
وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران در جامعه، گفت: نقش و تاثیرگذاری خبرنگاران در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی برکسی پوشیده نیست و این قشر در راه ساختن ایرانی آباد قلم می‌زنند.
مهدیه سادات قافله باشی دیگر عضو شورای شهر قزوین نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
وی با اشاره به حضور خبرنگاران در جلسات شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار از تلاش‌ها و همراهی‌های رسانه‌ها و خبرنگاران ایرنای مرکز قزوین در پوشش اخبار و رویدادهای شورای شهر در مناسبت‌ها و جلسات متعدد تقدیر و تشکر کرد.
قافله باشی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اخلاق محور است که همین ویژگی بر قابل وثوق بودن آن مهر تایید می‌زند و کمتر مشاهده شده برای جذب مخاطب در موضوعی جنجالی و تخریبی عمل کند.
سیده منیره قوامی دیگر عضو شورای شهر قزوین نیز در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار، داشتن شجاعت و صداقت را مسوولیت و رسالت سنگین خبرنگاران دانست.
وی اظهار داشت: خبرنگاران باید در بیان واقعیت‌های جامعه، شجاعت و صداقت داشته باشند و برای آگاهی بخشی به مردم و رفع مشکلات و معضلات جامعه نهایت تلاش خود را به کار بگیرند.
علی حیدری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین نیز در این دیدار اظهار داشت: اثرگذاری رسانه‌ها در جامعه اهمیت و جایگاه مهم آنها را گوشزد می‌کند که باید مورد توجه مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باشد.
وی خاطرنشان کرد: مسوولان و دست اندرکاران باید برای انجام درست وظایف از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران، محتوا و اخبار صحیح و مبتنی بر واقعیت را به صورت منظم در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند.
این مسوول افزود: خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام و حاکمیت، علاوه بر کمک به پیشبرد تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، به دنبال جریان سازی و اثرگذاری مناسب در جامعه برای رشد و اعتلای میهن اسلامی و کمک به اهداف کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من