طرح سرباز مهارت در گیلان اجرا می شود


طرح سرباز مهارت در گیلان اجرا می شود

رشت - ایرنا - طرح سرباز مهارت با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان گیلان اجرایی می شود.

سرپرست معاونت امور جوانان ورزش گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی در این استان آغاز خواهد شد.

اصغر ابراهیمی افزود: با توجه به نشست تخصصی طرح سرباز مهارت ، با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی گیلان و معاونت جوانان ورزش و جوانان گیلان این طرح با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به سربازان جوان کمک می‌کند تا استعدادهای بالقوه خود را به فعل تبدیل کنند که اداره کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران استان با اجرای این طرح در تلاش هستند تا جوانان مهارت‌های فردی خود را بشناسند و راحت‌تر وارد بازار کار شوند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی در کشور، توجه وزارت ورزش و جوانان به مهارت آموزی سربازان و قراردادن آموزش سربازان در سبد آموزش کشور بسیار ارزشمند است و به همین دلیل این طرح را در گیلان اجرا می کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: طرح سرباز مهارت یکی از طرح های خوب و مثبت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان انجام می شود تا جوانان پس از پایان خدمت سربازی بازار کار مناسبی بر اساس توانمندی های خود پیدا کنند.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح دوره‌های آموزشی مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی به تعدادی از سربازان وظیفه نیروهای مسلح از جمله نیروهای سپاه ، نیروی انتظامی ، ارتش و دریابانی توسط معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان گیلان ارائه می ‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها