سالن‌های ورزشی شوط آماده برگزاری کنکور سراسری می‌شود


سالن‌های ورزشی شوط آماده برگزاری کنکور سراسری می‌شود

ارومیه- ایرنا- فرماندار شوط گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی سالن‌های ورزشی این شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده می‌شود.

حسن عبداللهی روز دوشنبه در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در شهرستان شوط اظهار داشت: آمار ابتلا به کرونا نسبت به ماه گذشته در این شهرستان روند کاهشی را طی می‌کند و این نشان دهنده آن است که مردم و کسبه شهرستان همکاری خوبی داشته اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه محدودیت‌های اعمال شده باید با جدیت هر چه تمام، پیگیری و اجرایی شود، افزود: باید با افرادی‌که در رابطه با ابتلای ویروس کرونا سهل انگار و بی توجه هستند و جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد قانونی و جدی صورت گیرد.

فرماندار شوط همچنین با بیان اینکه آموزش و اطلاع رسانی مناسب و صحیح یکی از راه‌های مهم برای کاهش شیوع بیماری کرونا در جامعه است و نقش اصحاب رسانه و شبکه های فضای مجازی در آگاهی دادن به مردم و تهیه پخش برنامه های مرتبط با موضوع کرونا پررنگ است، اضافه کرد: مهمترین مساله در این راستا، مشارکت و همراهی مردم است و موثرترین مساله در مشارکت و همراهی مردم نیز رسانه ها هستند.

عبداللهی تاکید کرد: ضروری است همه شهرداران منطقه در انجام و تداوم عملیات ضدعفونی مراکز دارای تراکم جمعیت از پیش تعیین شده به ویژه اجرای اصول قواعد بهداشتی و پیشگیرانه در حوزه حمل و نقل عمومی اعم از تاکسیرانی و اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری و ترمینال‌ها و فضاهای عمومی درون شهری برنامه ریزی کنند.

وی گفت: چاپخانه‌ها نیز از چاپ هرگونه آگهی ترحیم و فضای مجازی از اطلاع رسانی زمان و مکان تشییع و ترحیم برای حفظ سلامت مردم خودداری کنند.

شهرستان شوط با بیش از ۵۶ هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی و در داخل منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم