کتاب «پیرمرد صد ساله ‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد» منتشر شد


کتاب «پیرمرد صد ساله ‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد» منتشر شد

رمان «پیرمرد صد ساله ‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد» از سوی انتشارات آموت به بازار کتاب عرضه شد. به گزارش شیرین... ادامه مطلب نوشته کتاب «پیرمرد صد ساله ‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد» منتشر شد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

رمان «پیرمرد صد ساله ‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد» از سوی انتشارات آموت به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رمان «پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد» اثر «یوناس یوناسون» با ترجمه کیهان بهمنی از سوی انتشارات آموت منتشر شد.

یوناس یوناسون ، متولد ۱۹۶۱، نویسنده و روزنامه‌نگار سوئدی است که تاکنون چهار رمان پرفروش با مضامینی طنز را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرده است. «پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد» (۲۰۰۹)، «دختری که پادشاه سوئد را نجات داد» (۲۰۱۳)، «آندرس قاتل و معنای همه چیز» (۲۰۱۵) و «دیگر ماجراهای اتفاقی پیرمرد صد ساله» (۲۰۱۸).

پیرمرد صد ساله‌ای از پنجره بیرون می‌رود و ناپدید می‌شود اما این ناپدید شدن تصور پلیس و مدیران آسایشگاهی است که آلن کارلسون از آن‌جا گریخته است زیرا آلن پیر، آن‌طور که در خلال داستان درمی‌یابیم در صدسال اول زندگی خود ماجراهای بسیاری را پشت سر گذاشته است و بنابراین حاضر نیست در پایان عمرش در فضای بسته و قانونمند آسایشگاه محبوس شود. ماجراهایی که پای او را به کشورهای اسپانیا، آمریکا، چین، ایران، شوروی سابق، کره شمالی، اندونزی و فرانسه کشانده بود.
نویسنده، در چنین جغرافیای پهناوری با استفاده از اطلاعات تاریخی خود در مقام خبرنگار، تصویری فانتزی و طنز از تاریخ معاصر جهان ارائه داده است. حضور شخصیت‌های تاریخی و شرح تاریخ تحولات قرن بیستم از نقاط قوت و به‌یادماندنی این اثر است.

کتاب «پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد» در ۵۱۲ صفحه و به قیمت ۶۵ هزار تومان از سوی نشر آموت به چاپ رسیده است.

برای خرید کتاب از سایت دیجی کالا به این لینک مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا