6 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان زنجان فعال است


6 مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان زنجان فعال است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در زمان حاضر 6 مرکز مشاوره تخصصی در حوزه ازدواج در سطح این استان فعال است.

علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مرکز مشاوره تخصصی در حوزه ازدواج به اسامی راه روشن، نیک، آنیسا، مهر و آوای فکر در شهرستان زنجان و همتای زندگی در شهرستان ابهر، مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: مراکز مشاوره تخصصی ازدواج، با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج، ارائه خدمات مشاوره ای و تولید محتوا در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، اقدام می کند.

خلیلی، ارایه آموزش ها و مشاوره های پیش از ازدواج را در پایداری ازدواج جوانان و کاهش آمار طلاق، به ویژه در سال های ابتدایی زندگی مشترک، موثر خواند و تصریح کرد: هفته ازدواج نیز (۱ تا ۷ مرداد ماه/ فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ازدواج، تبیین فرهنگ مشاوره ازدواج، هم‌افزایی در جهت تسهیل این امر مقدس از اهداف برنامه های مهم این هفته است.

وی اظهار داشت: امروز شیوع ویروس کرونا در فرآیند امر مهم ازدواج ازجمله آزمایش و مشاوره، محدودیت هایی را ایجاد کرده و موجب شده است جوانان تحت تاثیر این بیماری منحوس دچار سردرگمی شوند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روز سه شنبه هفته گذشته، به مناسبت هفته ازدواج در بازدید از مراکز مشاوره تخصصی ازدواج، از مدیران این مراکز و مشاوران فعال در حوزه ازدواج جوانان این استان، تجلیل به عمل آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی