194 طرح دانش آموزان کرمانی به جشنواره جوان خوارزمی راه یافت


194 طرح دانش آموزان کرمانی به جشنواره جوان خوارزمی راه یافت

کرمان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از راهیابی 194 طرح از دانش آموزان کرمانی به مرحله استانی بیستمین و دومین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سید محمد حبیب اللهی در حاشیه بازدید از مرحله استانی جشنواره جوان خوارزمی که به صورت مجازی در مرکز پژوهش های علمی - آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: ۵۰۸ دانش آموز در دبیرخانه استانی بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی ثبت نام کرده اند که ۳۷۴ طرح به دبیرخانه استانی ارائه شده که از این تعداد ۱۹۴ طرح برای دفاع انتخاب شده اند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و مجازی از ۱۹۴ طرح خود دفاع می کنند.

حبیب اللهی با اشاره به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان کرمان از رشد ۲۰ درصدی طرح های ارسالی به جشواره جوان خوارزمی نسبت به سال گذشته خبر داد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از نظر تعداد طرح های ارسالی به جشنواره استانی، شهرستان های بم با ارسال ۴۱ طرح، شهربابک با ارسال ۲۲ طرح و بردسیر با ارسال ۲۱ طرح به ترتیب در رتبه های اول تا سوم این استان هستند.

حبیب اللهی افزود: ادارات آموزش و پرورش نوق، منوجان و ریگان نیز از نظر ارسال طرح در پایین ترین رتبه استان کرمان قرار دارند.

وی با بیان این که بیشترین طرح های ارائه شده با ارائه ۶۶ طرح در گروه علمی زبان و ادبیات فارسی هستند، گفت: علوم زیستی و پزشکی با ۵۰ طرح و مکانیک با ۴۲ طرح در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

مرحله استانی جشنواره جوان خوارزمی به صورت مجازی در مرکز پژوهش های علمی - آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...