ظرفیت بیمارستانی اسلامشهر برای بیماران کرونایی در حال تکمیل است


ظرفیت بیمارستانی اسلامشهر برای بیماران کرونایی در حال تکمیل است

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شهرستان برای بستری شدن بیماران مبتلا به ویروس کرونا در حال پرشدن است، گفت: متاسفانه تاکنون تعداد قربانیان ویروس کرونا در این شهرستان به 315 نفر رسیده است.

مسعود مرسلپور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ شهروند دیگر در بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر بستری شدند، از همه شهروندان، فرهیختگان، ورزشکاران، هنرمندان،اصحاب رسانه، کسبه و بازاریان خواست تا به صورت جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا افراد جدید به این ویروس به عرصه بیایند.

وی همچنین یاد و خاطره مرحوم‌ «مهدی حبیب‌پور» جهادگر انقلابی مدافع سلامت و موسس خیریه جواد الائمه (ع) را گرامی داشت و گفت: مرحوم «حبیب‌پور» یکی از جهادگران این عرصه بود که از همان روزهای نخست برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمد و با تولید و توزیع ماسک بین مردم به ایفای نقش پرداخت.

فرماندار شهرستان اسلامشهر بر ضرورت ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح شهرستان توسط مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) تاکید کرد.

«مرسلپور» در خصوص دفن فوتی‌های کرونا در این شهرستان نیز گفت: دفن این فوتی‌ها فقط در قطعه ویژه‌ای از آرامستان «دارالسلام» امکان‌پذیر است و با متولیان سایر قبرستان های شهرستان که در آنجا متوفایان ناشی از کرونا دفن شود، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا استاندار تهران نیز طی روزهای اخیر با اشاره به وضعیت قرمز استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا، گفت: روزانه به طور متوسط ۷۰۰ نفر از بیماران شناسایی‌شده مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان بستری می‌شوند.

«محسنی‌ بندپی» نیز به تمامی ساکنان و شهروندان تهرانی تاکید کرد تا از حضور در اماکن شلوغ و پرجمعیت خودداری کرده و در صورت حضور، تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را رعایت کنند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۷هزار و ۱۹۰ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !