انهدام باند سرقت منازل و دستگیری ماموران قلابی آب و برق در کرمانشاه


انهدام باند سرقت منازل و دستگیری ماموران قلابی آب و برق در کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، از انهدام باند سرقت منزل و دستگیری 2 مرد و یک زن در شهر کرمانشاه خبر داد که با سوء استفاده از عنوان مامور آب، برق و گاز، اقدام به سرقت از منازل شهروندان می‌کردند.

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ «پرویز نظری» اعلام کرد: پس از ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی کرمانشاه در خصوص ورود غیرقانونی به منزل شهروندان و سرقت اموال با ارزش آنها، رسیدگی فوری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کاراگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ۲ مرد و یک زن پس از شناسایی منازلی که افراد مسن و یا خانم خانه تنها در آن سکونت داشت به درب منزل آنها مراجعه با معرفی خود به عنوان ماموران یکی از ادارات آب، برق و گاز به بهانه قرائت کنتور وارد منزل می شدند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: این افراد پس از ورود به منزل شهروندان، با بستن دست و پای آنها اقدام به سرقت طلا و جواهرات و دیگر وسایل با ارزش می کرده و متواری می شدند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی افراد سارق آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به این کار شدند.

وی گفت: کاراگاهان پس از شناسایی این افراد و هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی منسجم هر سه عضو باند سرقت را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نظری در پایان و با بیان اینکه تحقیق از اعضای باند ادامه دارد از افرادی که طی روزهای اخیر به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست تا برای شکایت و شناسایی سارقان به شعبه ۲ مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان