گاز محدوده 22 بهمن کرمانشاه روز دوشنبه برای ساعاتی قطع می‌شود


گاز محدوده 22 بهمن کرمانشاه روز دوشنبه برای ساعاتی قطع می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه از قطع گاز مشترکان واقع در محدوده 22بهمن شهر کرمانشاه در روز دوشنبه 13 مرداد به علت جابه جایی گاز بیمارستان شهدا این شهر خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه آمده است: به دلیل جابجایی ایستگاه گاز بیمارستان شهدا روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه ضلع غربی بلوار شهید بهشتی حدفاصل سه راه ۲۲ بهمن تا سی متری دوم از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ با قطع گاز مواجه می‌شوند.

شرکت گاز استان کرمانشاه، از مشترکان واقع در این محدوده خواسته از دستکاری تاسیسات گازی از جمله کنتور و علمک در این ساعات خودداری کنند.

هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری با گازرسانی به ۲۸ شهر و ۷۵ درصد جمعیت روستایی با گازرسانی به هزار و ۴۷۰ روستا در مجموع کل استان تعداد ۵۹۴ هزار مشترک از گاز طبیعی استفاده می کنند.

استان کرمانشاه با ۲۵ هزار کیلومتر مربع مساحت ۲ میلیون نفر جمعیت در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۴ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۴۳ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

گازرسانی در استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای کنگاور و صحنه آغاز شد، در خلال سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۶ تعداد ۵۲۵ هزار و ۴۸۷ هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

از سال ۱۳۷۷ بنا بر سیاست های کلی شرکت های بالادستی، فعالیت های گازرسانی این استان در قالب شرکت سهامی خاص با اساسنامه مستقل شد و از فروردین سال ۷۹ آغاز به کار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس