سرویس امنیتی ایران از قدرتمندترین دستگاه‌های اطلاعاتی جهان است


سرویس امنیتی ایران از قدرتمندترین دستگاه‌های اطلاعاتی جهان است

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به دستگیری جمشید شارمهد قاتل و تروریست فراری بین‌المللی گفت: سرویس‌ امنیتی ایران با این دستگیری نشان داد از قدرتمندترین دستگاه‌های اطلاعاتی جهان است.

حسین خوش اقبال روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان چندی پیش روح الله زم و اخیرا جمشید شارمهد قاتل و تروریست بین المللی که دستان کثیفش به خون تعدادی افراد بیگناه آغشته است را به دام انداختند و این اوج اقتدار، عظمت و اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: شارمهد وقتی در آمریکا بود مسوولیت انفجار حسینیه شیراز که ۱۴ نفر از جمله چند کودک در ان شهید شدند را به صراحت بر عهده گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه بدیهی است این جنایات وحشیانه بی پاسخ نمی‌ماند، یادآور شد: سرویس‌ امنیتی کشورمان بار دیگر نشان دادند یکی از قدرتمندترین سرویس های امنیتی جهان است و اشراف اطلاعاتی و ضربه مهلک به عناصر از سوی سربازان گمنام امام زمان قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: امنیت ملی، آسایش و آرامش خود را مدیون خون شهدا و رشادت سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

خوش اقبال با اشاره به اهمیت دستگیری شارمهد افزود: تندر خشن‌ترین جریان در میان جریانات سلطنت‌طلب بود و سرکرده این گروهک جمشید شارمهد جای خود را در طبقه ششم FBI می‌دانست، اما امروز در چنگ سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی گفت: این دستگیری برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر حامیان تروریسم در منطقه پیام معناداری دارد و در واقع دستگیری روح الله زم و جمشید شارمهد ضربات سنگینی بر نقشه‌های شوم استکبار جهانی جهت اخلال در امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران وارد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: همچنین این دستگیری پیام مهمی برای تروریست ها در سراسر جهان دارد و آن اینکه هیچ مکانی، کشوری و پناهگاهی برای دشمنان جمهوری اسلامی امن نیست.

خوش اقبال اظهار داشت: شارمهد بدنبال آن بود تا با عملیات‌های مختلف خود را اثبات کند و در مجموع ۲۷ اقدام تروریستی را در برنامه داشت که با همت، هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) همه آنها خنثی شدند تا تروریست‌ترین جریان سلطنت‌طلبی، جریان انجمن پادشاهی ایران ناکام بماند.

وی یادآور شد: دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر اولین عملیات پیچیده وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در ضربه به معاندین نیست بلکه قبلا هم از این اتفاقات زیاد داشتیم که از جمله آنها دستگیری عبدالمالک ریگی و روح الله زم بود.

وی تاکید کرد: آنچه در ماجرای دستگیری شارمهد اهمیت دارد اینکه با وجود حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع منطقه از این گروهک، اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان همه آنها را کیش و مات کرد.

خوش اقبال گفت: گروهک تروریستی تندر در برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ازسوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی بدنبال عملیات تروریستی شیمیایی و میکروبی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عملیات تروریستی در کنسولگری روسیه در رشت نیز بود اما با هوشیاری نیروهای امنیتی موفقیتی بدست نیاورد.

وی اضافه کرد: از دیگر طرح‌های تروریستی ناموفق این گروهک می‌توان به طرح انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه، بمب‌گذاری در حرم حضرت معصومه(س) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که این طرح‌ها نیز عقیم ماند و اجرابی نشد.

وی یادآور شد: بی تردید امنیت ملی ایران به عنوان کشور اثرگذار در منطقه و جهان برای دستگاه اطلاعاتی و امنیتی اهمیت و جایگاه بالایی دارد از این رو دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در داخل و خارج از کشور در تلاش هستند تا اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند.

به گزارش روز شنبه ۱۱ مرداد پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، ‌جمشید شارمهد که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.

وی در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و اجرا کرد. در آن اقدام تروریستی ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند.

گروه تروریستی تندر در سال های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ از جمله منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن در حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی را داشت که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403