هزینه سالگرد یکی از شهدای مهریز به بیماران کرونایی اختصاص یافت


هزینه سالگرد یکی از شهدای مهریز به بیماران کرونایی اختصاص یافت

یزد- ایرنا- مسوول روابط عمومی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: خانواده شهید سیدمهدی محسن‌زاده، هزینه برگزاری مراسم سالگرد فرزند خود را برای کمک به معیشت بیماران بی‌بضاعت کرونایی بستری در این مرکز درمانی و بهداشتی اختصاص دادند.

سید حسین حسینی‌روش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همکاری خیران و خانواده های شهدا در اختصاص هزینه برگزاری مراسم سالگرد به بیمارستان نقش موثری برای تامین هزینه ها دارد.

وی بدون اشاره به مبلغ اختصاص یافته ادامه داد: بیمارستان همواره آمادگی همکاری با خانواده‌های معزز شهیدان در انجام امور فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران را دارد.

شهید محسن‌زاده اول اردیبهشت سال ۱۳۴۶ در شهرستان مهریز متولد شد و بیست و سوم خردادماه ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین مادر یکی از شهدای مهریز قطعه زمینی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال برای کمک به طرح توسعه بیمارستان مهریز اختصاص داد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شده که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

این شهرستان ۵۵ هزار نفری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۱۳ شهید تقدیم نظام کرده است و مرکز آن در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز( یکشنبه )درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس گفت: تاکنون ۳۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان به ۱۷هزار و ۱۹۰ نفر رسید.

سیما سادات لاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۴۲۳ مورد بستری شدند.

معاون وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۲۶۸هزار و ۱۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، همچنین چهار هزار و ۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۴۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری