کمک مومنانه به جای برگزاری سالگرد شهید مدافع حرم در اندیمشک


کمک مومنانه به جای برگزاری سالگرد شهید مدافع حرم در اندیمشک

اهواز-ایرنا- خانواده سردار شهید جانمحمد علیپور از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک همزمان با سومین سالگرد عروج ملکوتی این شهید والامقام هزینه برگزاری یادواره را به کمک مومنانه اختصاص داد.

حسین علیپور فرزند این شهید مدافع حرم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به لغو برگزاری یادواره سردار شهید جانمحمد علیپور اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی همشهریان ، امسال یادواره شهید علیپور برگزار نمی شود.

وی افزود: با عنایت به شرایط اقتصادی که در اثر شیوع این ویروس برای برخی از اقشار جامعه به وجود آمده و لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، هزینه برگزاری این یادواره به کمک مومنانه اختصاص یافت.

علیپور تصریح کرد : با کمک و همراهی هیات رزمندگان اسلام اندیمشک بسته های کمک مومنانه بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

وی با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان گفت: پدر شهیدم همواره خود را سرباز ولایت می دانست و برای آسایش و سلامتی مردم کشور عزیزمان آماده جانفشانی بود، پس در این برهه حساس سلامت مردم را بر برگزاری یادواره ارجح دانستیم.

سردار جان‌محمد علی‌پور از فرماندهان ارشد زرهی جبهه مقاومت در سوریه بود که سال ۱۳۹۶ در نبرد با دشمن تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403