روز تلخ و شیرین اسکودریا فراری در مسابقه سیلورستون 2020


فرمول یک ایران – تیم اسکودریا فراری توانست در مسابقه فرمول یک بریتانیا 2020 یک سکو و یک رده دهمی را کسب کند که سکوی آن به وسیله چارلز لکلرک با یک نتیجه سومی شکل گرفت و دومین سکوی اسکودریا فراری در این فصل کسب شد. مشکل سباستین فتل با چسبندگی خودروی فراری یک مسابقه خیلی سختی بود به این خاطر که من اصلا نمی توانستم کسی را به چالش بکشم. خیلی از افراد...

فرمول یک ایران – تیم اسکودریا فراری توانست در مسابقه فرمول یک بریتانیا 2020 یک سکو و یک رده دهمی را کسب کند که سکوی آن به وسیله چارلز لکلرک با یک نتیجه سومی شکل گرفت و دومین سکوی اسکودریا فراری در این فصل کسب شد.

مشکل سباستین فتل با چسبندگی خودروی فراری

یک مسابقه خیلی سختی بود به این خاطر که من اصلا نمی توانستم کسی را به چالش بکشم.

خیلی از افراد پشت سرم کمی سریعتر بودند و از من سبقت گرفتند و با اینکه من چیزهای خیلی زیادی را در این آخر هفته امتحان کردم اما هنوز من شدیدا درگیر پیدا کردن چسبندگی با خودرو بودم، من سرعت کافی را نداشتم و سطح اعتماد به نفسم در حال حاضر پایین است، به همین خاطر من برای حس کردن خودرو کار سختی را دارم و هر بار که سعی می کنم به خودرو فشار بیاورم، کنترل خودرو را از دست می دهم.

فکر می کنم که باید این مشکل را با مهندس ها باهم بررسی کنیم.

روز تلخ و شیرین اسکودریا فراری در مسابقه سیلورستون 2020روز تلخ و شیرین اسکودریا فراری در مسابقه سیلورستون 2020

چارلز لکلرک – فرمول یک بریتانیا 2020

روز خوب چارلز لکلرک در سیلورستون

یک روز سخت ولی خوب بود. من از نتیجه ای که گرفتم بسیار راضی هستم. ما می دانیم که کمی خوش شانس بودیم اما گاهی اوقات این مسائل رخ می دهد و شما باید از فرصت ها استفاده کنید. من از نحوه ای که این آخر هفته کار کردیم راضی هستم و خیلی به تیم افتخار می کنم. همینطور من از عملکرد خودم رضایت دارم، مخصوصا نسبت به مدیریت تایر که اصلا کار آسانی نبود.

ما سطح داونفورس خیلی تهاجمی را در این پیست داشتیم، بنابراین در مسیر های مستقیمی سرعت بالایی را داشتیم اما در پیچ ها به مشکل برخورده بودیم. من در رساندن تایرها به دمای عملیاتی کمی مشکل داشتم، مخصوصا بعد از خودروی ایمنی. ولی وقتیکه آنها به دمای عملیاتی خودشان رسیدند اوضاع کمی بهتر شد و فکر می کنم که من کارم را در راستای تنظیمات و بالانس خودرو خوب انجام داده ام و خودرو برای رانندگی خیلی خوب بود.

ما در مسابقه هر چی که در پکیجمان بود را استخراج کردیم. البته که ما نمی خواهیم برای مدت بیشتری برای رده چهارمی بجنگیم اما در حال حاضر این چیزیست که خودروی ما توانایی آن را دارد.

متیا بینوتو مدیر تیم اسکودریا فراری

مسابقه ای با نتیجه ی مرکب داشتیم. از طرف خوب قضیه، چارلز پس از یک مرحله تعیین خط خوب، روی سکو مسابقه را تمام کرد. او در مسابقه عالی بود و کارش را در مدیریت تایر خارق العاده انجام داد. در طرف منفی قضیه، نتیجه ی سباستین بود. دوباره کاملا مشخص بود که او اصلا از خودرویش راضی نبوده و ما باید داده ها و اطلاعات را مطالعه کنیم تا درک کنیم چرا این مسئله رخ داده است.

ما برای این هفته خیلی محتاطانه آماده سازی کردیم و تنظیمات داونفورس ایرودینامیکی خودرویمان را کمتر از معمول قرار داده بودیم که این مسئله بر اساس شبیه سازی ها و توسعه هایی بود که در تونل باد انجام شده بود، که جواب نیز داد. ما همینطور خیلی روی مدیریت تایر کار کردیم که در این مسابقه یک فاکتور کلیدی بود که می شود این مسئله را در دورهای پایانی دید.

چارلز کارش را خوب انجام داد و خیلی صبورانه به مهندسان گوش کرد و در کل مسابقه تایرهایش را مدیریت کرد. در روز مسابقه، حداقل ما از یکی از خودرو ها تمام توان را بیرون کشیدیم حتی با اینکه از هدفی که داریم خیلی دوریم. حال ما روی هفته بعد تمرکز می کنیم، وقتیکه دوباره ما در همین پیست مسابقه می دهیم. ما آماده سازی خوبی را انجام خواهید داد و تا آنجایی که ممکن است تلاش می کنیم تا امتیازات بیشتری را حتی نسبت به این مسابقه به خانه ببریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403