آغاز فعالیت چهار واحد تولیدی در آستارا


آغاز فعالیت چهار واحد تولیدی در آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از آغاز فعالیت چهار واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی برای 30 نفر در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

محسن آهنی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این واحدها با دریافت پروانه بهره برداری در زمینه تولید لنت ترمز، درب و پنجره چوبی، ظروف تفلون و لوازم خانگی فعالیت خود را از چند روز گذشته آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: بخش خصوصی در این واحدها ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده و شهرک صنعتی آستارا دارای ۲۱ واحد فعال و نیمه فعال است و هشت واحد تولیدی نیز در حال ساخت و دریافت مجوز است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: از ۲۰ هکتار وسعت شهرک صنعتی آستارا، ۱۴ هکتار قابلیت واگذاری دارد و کمبود زمین از موانع ساخت و توسعه واحدهای تولیدی در آن است.

وی ادامه داد: آستارا با داشتن بندر، راه آهن و گمرک از ظرفیت بالای رونق تولید برخوردار است و ساخت شهرک صنعتی مرزی باعث تقویت مناسبات اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان ‌خواهد شد.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و شهرک صنعتی این شهرستان به مساحت ۲۰ هکتار در سال ۱۳۸۷ در روستای کوهپایه ای هودول ایجاد شده است. ‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج