مدیریت پرونده‌ها در دستور کار دستگاه قضایی استان اردبیل قرار دارد


مدیریت پرونده‌ها در دستور کار دستگاه قضایی استان اردبیل قرار دارد

اردبیل _ ایرنا _ رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مدیریت پرونده‌ها برای کاهش اطاله دادرسی در دستور کار دستگاه قضایی این استان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی یکشنبه در آیین معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان کوثر افزود: مدیریت ورودی پروندههای قضایی با هدف کاهش زمان رسیدگی به پروندهها در دستور کار مرکز و حوزههای قضایی این استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین حبس‌زدایی اظهارداشت: انتظار از مسوولان قضایی در شهرستان‌های مختلف استان تلاش برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از وقوع جرم، حفظ انسجام، تقویت وحدت، همدلی و تلاش برای کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا در جهت دست‌یابی به اهداف جهش تولید است.

او از حمایت دستگاه قضایی استان اردبیل از صاحبان واحدهای تولیدی مشکل‌دار خبر داد و افزود: برای حل مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی در صورت نیاز کمیته حمایت قضایی استان در مراکز شهرستان‌ها تشکیل و نسبت به رفع موانع تولید سر راه سرمایه‌گذاران طرح‌های اقتصادی و با حضور مدیران اجرایی ذی‌ربط اقدام می‌شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در این آیین با تقدیر از رییس قبلی دادگستری کوثر جعفر خاکپور را به عنوان رییس جدید دستگاه قضایی این شهرستان معرفی کرد.

کوثر در ۸۵ کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس