افزایش ظرفیت پذیرش در دانشگاه شهید رجایی


افزایش ظرفیت پذیرش در دانشگاه شهید رجایی

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از افزایش پذیرش دوره چهار ساله این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

افزایش ظرفیت پذیرش در دانشگاه شهید رجایی

حمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده این دانشگاه برای سال تحصیلی آینده بیان کرد: این دانشگاه به دو شکل دوره یکساله و چهارساله پذیرش دانشجو دارد که بعد از فارغ‌التحصیلی وارد حرفه معلمی می‌شوند و برای سال تحصیلی جدید هم همین روال تداوم دارد.

او ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی برگزاری کنکور دانشگاه در صورت پذیرش دانشجو تصمیم بر این دارد تا ظرفیت بیشتری در دوره کارشناسی جذب کند، اما هنوز تعداد آن قطعی نشده است.

عظمتی با اشاره به ورودی‌های این دانشگاه به کلاس‌های درس از سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: در دوره یکساله تا اوایل مهر ماه حدود ۲ هزار نفر را برای سال تحصیلی جدید از هنرآموزان دوره یکساله تامین خواهد کرد.

رئیس دانشگاه شهید رجایی بیان کرد: با احتساب دانش آموختگان سال‌های گذشته و سال تحصیلی۹۸-۹۹، قریب به ۹ هزار نفر را این دانشگاه آموزش داده است و در خدمت آموزش و پرورش قرار گرفتند همچنین ظرفیت ۷۰۰ در دوره چهار ساله داریم و درصدد هستیم از طرق مختلف دیگری بتوانیم ظرفیت دوره چهارساله را افزایش دهیم.

اضافه شدن واحد درسی جدید با توجه به شیوع کرونا

عظمتی تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که با شیوع کرونا رخ داد، به موضوع صلاحیت معلمی متناسب با این دوره توجه ویژه داشتیم و شرایط گذشته را مورد تجدید نظر قرار دادیم.

او گفت: دو درس یکی مربوط به کرونا و ضرورت آموزش معلمان در این دوره و چگونگی آموزش از راه دور با روش‌های تلفیقی وتکنیک‌های آن را مورد توجه قرار دادیم و این واحد‌های درسی از مهر ۹۹ برای همه دانشجومعلمان تدریس می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی