نماینده مردم ساری خواستار برون سپاری خدمات به پست شد


نماینده مردم ساری خواستار برون سپاری خدمات به پست شد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از نقش موثر برون سپاری خدمات دستگاه‌های دولتی به پست گفت.

نماینده مردم ساری خواستار برون سپاری خدمات به پست شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بابایی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کم شدن تردد روستاییان به شهرها، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری از دیگر مزایای سپردن خدمات اجرایی دستگاه‌ها به پست است، افزود: پست مازندران تاکنون عملکرد قابل قبولی در خدمات رسانی به مردم شهر‌ها و روستا‌های استان داشته و امید می‌رود این روند متعهدانه و مسئولانه، همچنان ادامه یابد.

وی خدمات رسانی کارکنان شبکه پستی در دوران شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به سلامت مردم را ستودنی ارزیابی کرد و اظهار داشت: کارکنان شرکت ملی پست در این دوران در خط مقدم مبارزه با این ویروس عمل کرده و همچنان نقش موثری در افزایش خرید‌های غیرحضوری، کاهش تردد‌ها در کمک به کنترل ویروس کرونا دارند.

او در ادامه از شرکت ملی پست به عنوان یکی از شاخص‌ترین نهاد‌های اجتماعی خدمت رسان یاد کرد و افزود: کارنامه موفق این شبکه در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نشانگر توجه سیاستگذاران و تصمیم سازان پست به تامین نیاز‌های مردم در زمان‌های مختلف است.

مدیر کل پست مازندران نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان از ابتدای سال تاکنون، از حسن توجه نمایندگان مجلس به خدمات پست و زحمات و تلاش‌های کارکنان این شبکه، قدردانی کرد.

حسین کرمی گفت: اعتمادی که مردم به پست دارند موجب شده وظیفه خدمات رسانی و تامین نیاز‌های آنان همواره در صدر اقدامات شبکه قرار داشته باشد و تحقق شعار سرعت، دقت و کیفیت مطلوب به عنوان هدف اصلی در طراحی و ارائه سرویس‌ها، مدنظر باشد. او در پایان خواستار حمایت بیشتر نمایندگان مجلس از پست به ویژه موزعین این شبکه که در شرایط مختلف، پیشتاز خدمات رسانی قرار به مردم هستند، شد.

بیشتر بخوانید

تقویت زیرساخت‌های پست، به توسعه کسب و کار‌ها کمک می‌کند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان