نقل و انتقالات چلسی | در کنار کای هاورتس، آبی ها به دنبال جذب بن چیلول و دکلان رایس نیز هستند


نقل و انتقالات چلسی | در کنار کای هاورتس، آبی ها به دنبال جذب بن چیلول و دکلان رایس نیز هستند

سرمربی آبی ها به دنبال تقویت خط دفاع این تیم است.

کای هاورتس، هافبک آلمانی باشگاه بایرلورکوزن مدت ها است که مورد توجه سران باشگاه چلسی قرار گرفته است اما فرانک لمپارد در کنار هاورتس، به دنبال تقویت خط دفاعی چلسی است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مت لاو از تلگراف و نیزار کینشلا از گل، به زودی سران باشگاه چلسی برای توافق نهایی با باشگاه بایرلورکوزن به منظور جذب کای هاورتس اقدام خواهند کرد اما در کنار هاورتس، فرانک لمپارد به دنبال تقویت خط دفاعی این تیم است. برای تقویت خط دفاعی، لمپارد باید یکی از مدافعان میانی خود و یکی از مدافعان کناری خود را به فروش برساند. دکلان رایس از وست هم و خوزه خیمنز از اتلتیکو مادرید از گزینه های فرانک لمپارد برای تقویت خط دفاعی چلسی هستند. همچنین لمپارد هنوز هم به جذب بن چیلول از لسترسیتی علاقمند است.

چلسی همچنان به دنبال جذب یک دروازه بان

فرانک لمپارد صحبت هایی را با سران باشگاه چلسی پیرامون آینده کپا آریزابالاگا خواهد داشت. بدون در نظر گرفتن آینده کپا در چلسی، انتظار می رود که آبی ها برای جذب یک دروازه بان دیگر اقدام کنند. اگر سران این تیم اهداف بلند پروازانه ای همچون جذب یان اوبلاک و مارک آندره تراشتگن را در نظر داشته باشند، باید کپا را به فروش برسانند و در صورت ماندن کپا در چلسی، سران این تیم به دنبال جذب یک دروازه بان ارزان تر برای رقابت با کپا خواهند بود.

همچنین بخوانید:

فرانک لمپارد: فصل آینده لیگ برتر انگلیس باید با تاخیر بیشتری آغاز شود

کای هاورتس تصمیم خود را گرفته است و فقط چلسی را می خواهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...