آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 2 آگوست 2020


آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 2 آگوست 2020

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 2 آگوست 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ ادی نیوتون به صورت دائمی سرمربی ترابزون سپور شد

ادی نیوتون (کمک مربی سابق چلسی) که در ماه فوریه گذشته با جدایی از چلسی هدایت ترابزون سپور ترکیه را بر عهده گرفته بود با قهرمانی این تیم در جام حذفی ترکیه، قراردادش دائمی شد.

آرسنال در پی جذب دیگو کارلوس

به نقل از تلگراف، دیگو کارلوس، مدافع میانی 27 ساله و برزیلی باشگاه سویا در فصل جاری مورد توجه برخی از تیم های مطرح اروپایی از جمله آرسنال قرار گرفته است.

ریکاردو فن در لان در رادار لیورپول و آرسنال

به نقل از O Jogo، ریکاردو فن در لان، دروازه بان 17 ساله و پرتغالی باشگاه بلننسس پرتغال مورد توجه دو باشگاه لیورپول و آرسنال قرار گرفته است.

فولارین بالوگون مورد توجه لیورپول

به نقل از اسکای، فولارین بالوگون، مهاجم 19 ساله و انگلیسی باشگاه آرسنال در آستانه ترک این تیم قرار دارد و سال آینده نیز قراردادش با توپچی ها به پایان می رسد. این مهاجم جوان پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه آرسنال را رد کرده است و سران این باشگاه برای فروش او خواهان 8 میلیون پوند هستند. در همین حال، لیورپول وضعیت بالوگون را زیر نظر دارد و به جذب او علاقه نشان داده است.

لیورپول در پی جذب کنستانتینوس تسیمیکاس

به نقل از سایت fosonline یونان، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول 4 مدافع چپ را در لیست خرید خود قرار داده که کنستانتینوس تسیمیکاس مدافع المپیاکوس، نفر سوم این لیست است.

یاسر لاروچی در پی جدایی از لیورپول

یاسر لاروچی، مدافع چپ جوان لیورپول از وضعیتش در این تیم ناراضی است و می خواهد از جمع قرمزها جدا شود. به نقل از اتلتیک، یاسر لاروچی درخواست فرصت بازی بیشتری در لیورپول دارد که این امر میسر نیست. حال او به فکر جدایی از جمع قرمزها است. گفته می شود لیدز یونایتد خواهان خرید لاروچی جوان است؛ هرچند که قیمت درخواستی لیورپول بالاتر از چیزی است که لیدزیونایتد در نظر دارد.

مذاکرات امیدوارکننده بایرن مونیخ با داوید آلابا بر سر تمدید قرارداد

داوید آلابا، فولبک 28 ساله و اتریشی باشگاه بایرن مونیخ تا ژوئن سال آینده با این باشگاه قرارداد دارد و سران این باشگاه نمی خواهند تا او را به صورت آزاد از دست بدهند. به نقل از بیلد، مذاکرات سران بایرن مونیخ با داوید آلابا برای تمدید قرارداد انجام شد و حسن صالح حمیدزیچ و کارل هاینتس رومنیگه گفت و گوی بسیار خوبی با این فولبک اتریشی و مدیر برنامه اش داشتند. به نظر می رسد که داوید آلابا قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید خواهد کرد.

مذاکره منچستریونایتد با گابریل مالاگاش

به نقل از محمد بوحفصی، نماینده های گابریل ماگالاش با سران منچستریونایتد در انگلیس دیدار کرده اند. در حال حاضر هیچ پیشنهاد مشخصی تقدیم به لیل نشده است، اما مذاکرات ادامه دارد.

اینتر در پی تمدید قرارداد بورخا والرو، هندانوویچ، دی آمبروزیو، کاندروا و پادلی

به نقل از نیکولو اسکیرا، اینتر قصد دارد قرارداد چند بازیکن تیمش را تمدید کند. نراتزوری علاقه مند است قرارداد سمیر هندانوویچ دروازه بان 36 ساله، دنیلو دی آمبروزیو مدافع 31 ساله و آنتونیو کاندروا هافبک 33 ساله اش را به مدت دو سال تا 30 ژوئن 2022 تمدید کند. همچنین قرارداد بورخا والرو هافبک 35 ساله و دنیله پادلی دروازه بان 34 ساله اینتر تا پایان این فصل اعتبار داشت و سران نراتزوری قصد دارند، آن را به مدت یک فصل دیگر و تا 30 ژوئن 2021 تمدید کنند.

کریستیانو رونالدو شایعه جدایی اش از یوونتوس را تکذیب کرد

اخیرا شایعاتی در خصوص جدایی زودتر از موعد کریستیانو رونالدو از یوونتوس مطرح شد که این ستاره پرتغالی با انتشار یک پست اینستاگرامی به این مسئله واکنش نشان داد:

خوشحالم که در این 9 اسکودتوی پیاپی، توانستم در دو قهرمانی سهیم باشم. به نظر می رسد که رسیدن به این دستاورد آسان است اما این گونه نبوده است. سخت کوشی و تلاش می تواند شما را به اهداف تان برساند و بهتر از گذشته باشید. بزن بریم برای سومین قهرمانی من!

احتمال بازگشت ایوان راکیتیچ به سویا

ایوان راکیتیچ، هافبک 32 ساله بارسلونا قراردادش در سال 2021 با این تیم به اتمام می رسد و ممکن است او در این تابستان از بلوگرانا جدا شود. به نقل از موندو دپورتیوو، ایوان راکیتیچ که دیگر جایگاه ثابتی در بارسلونا ندارد، می خواهد به تیم سابقش، سویا باز گردد و همین حالا برای پیوستن به سویا چراغ سبز نشان داده است.

میلان در پی جذب سرژ اوریه

به نقل از فابریتزیو رومانو، میلان برای انتقال سرژ اوریه، مذاکرات خود با تاتنهام را آغاز کرده است. این بازیکن 27 ساله ساحل عاجی، گزینه اصلی میلان برای تقویت سمت راست خط دفاعی است.

کای هاورتس مصّر به حضور در چلسی

به نقل از فابریتزیو رومانو، کای هاورتس در مورد آینده خود تصمیم گیری کرده است. کای هاورتس خواهان ترک بایرلورکوزن است و چلسی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

نیوکاسل در پی جذب روجریو

به نقل از اسکای ایتالیا، روجریو مدافع چپ و 22 ساله ساسولو مورد توجه باشگاه نیوکاسل قرار گرفته است.

تاتنهام خواهان تروی دینی

به گزارش دیلی میل، تروی دینی مهاجم باشگاه واتفورد مورد توجه تاتنهام قرار گرفته است و این باشگاه لندنی در پی جذب او هستند.

لسترسیتی برای جذب ادسون ادوارد، قصد فروش کلچی ایهه ناچو را دارد

به گزارش دیلی میل، لسترسیتی در پی جذب ادسون ادوارد مهاجم سلتیک است و به قصد تامین بودجه جذب این بازیکن، قصد دارد پیشنهادات در خصوص کلچی ایهه ناچو را بررسی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات