اخذ مجوز تامین اعتبار 3 هزار و 686 ردیف استخدام اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها


اخذ مجوز تامین اعتبار 3 هزار و 686 ردیف استخدام اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

نظرپور از اخذ مجوز تامین اعتبار تعداد 3686 ردیف استخدام اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی خبر داد.

اخذ مجوز تامین اعتبار 3 هزار و 686 ردیف استخدام اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اخذ مجوز تامین اعتبار تعداد ۳۶۸۶ ردیف استخدام اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی خبر داد.

او اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد در سطوح کارشناسی، مدیران وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تعداد ۳۶۸۶ مجوز تامین اعتبار استخدام اعضای هیئت علمی فاقد شماره مستخدم شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور اخذ شد.

بیشتر بخوانید

اقتصادی عجیب پیرامون آزمون کارشناسی ارشد شکل گرفته است/ در چنبره کنکور گرفتاریم

گفتنی است، موضوع اعضای هیئت علمی فاقد شماره استخدام که از خزانه حقوق دریافت می‌کردند یکی از معضلاتی بود که سالیان طولانی است مراکز آموزش عالی کشور با آن درگیر بودند و برطرف شدن این مشکل ضمن جلب رضایت ذی‌نفعان در دانشگاه‌ها، موجبات استقرار هر چه بیشتر انضباط در حوزه‌های اداری و مالی دانشگاه‌ها را فراهم آورده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت