مدیر ردبول از الکس آلبون در برابر انتقادهای ناعادلانه دفاع کرد


فرمول یک ایران – الکس آلبون هنوز در انتظار کسب اولین سکو در فرمول یک بوده در حالیکه هم تیمی او، مکس ورشتپن، در سه مسابقه گذشته توانسته دو سکو را کسب کند. اما کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول از راننده اش در برابر انتقادهای بی دلیل و ناعادلانه دفاع می کند. من فکر می کنم انتقاداتی از الکس وجود داشته که به نوعی بی جا و ناعادلانه بوده است.  اگر به...

فرمول یک ایرانالکس آلبون هنوز در انتظار کسب اولین سکو در فرمول یک بوده در حالیکه هم تیمی او، مکس ورشتپن، در سه مسابقه گذشته توانسته دو سکو را کسب کند. اما کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول از راننده اش در برابر انتقادهای بی دلیل و ناعادلانه دفاع می کند.

من فکر می کنم انتقاداتی از الکس وجود داشته که به نوعی بی جا و ناعادلانه بوده است. اگر به مسابقه اول در اتریش نگاه کنید، با استراتژی خوب او در موقعیتی قرار داشت که بتواند در آن مسابقه پیروز شود و با لوئیس همیلتون برخورد کرد، او در مسابقه بعدی چهارم شد و مسابقه بعدیش نیز پنجم.

ما می دانیم خودروئی که امسال برای رانندگان خود فراهم کرده ایم، بهینه سازی نشده و برخی ویژگی های دشوار را داراست و برای راننده ای که تجربه ی زیادی ندارد، کار سختی است.

اما نحوه برخورد او با اوضاع و فشاری که وجود دارد، بسیار چشمگیر بوده است. به نظر من او فقط به زمان احتیاج دارد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آنجا که می توانیم از او حمایت کنیم و چیزهایی مانند تجربه ی مهندس مسابقه ای جدید او به این مسئله کمک خواهد کرد.

مدیر ردبول از الکس آلبون در برابر انتقادهای ناعادلانه دفاع کردمدیر ردبول از الکس آلبون در برابر انتقادهای ناعادلانه دفاع کرد

الکساندر آلبون

مهندس مسابقه ای جدید الکس آلبون

ردبول در هفته ی گذشته اعلام کرد که مهندس مسابقه ای سابق دنیل ریکاردو، سایمون رنی را برای خودروی الکس آلبون در نظر گرفته و هورنر در این باره گفت:

سایمون مدت ها در این تیم بوده و به عنوان مهندس مسابقه ای مارک وبر و دنیل ریکاردو کار می کرد. سایمون به انتخاب خودش در انتهای 2018 کارش در پیست را رها کرد و به مقر تیم رفت و طی چند سال گذشته آنجا بوده است.

اما با توجه به مسائلی که در حال حاضر با خودرو و یک راننده بی تجربه مانند الکس داریم، احساس کردیم که مهندس مسابقه ای که مشغول کار با الکس بوده برای تحمل چنین فشاری نسبتاً بی تجربه است.

بنابراین ما سایمون را برای بقیه فصل دوباره به خط مقدم نبرد در پیست آورده ایم و به نظر من یک فرد باتجربه مانند سایمون قطعاً برای او مثبت خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !