کسب صلاحیت هدایتگری با بهره‌گیری از ایمان و عمل صالح


کسب صلاحیت هدایتگری با بهره‌گیری از ایمان و عمل صالح

وابسته فرهنگی ایران در کویته در بازدید طلاب علوم دینی مدرسه علمیه خاتم‌النبیین(ص) از نمایشگاه آثار هنری که در این شهر برپا شده است، اظهار کرد: بهره‌گیری از ایمان و عمل صالح باعث می‌شود که افراد صلاحیت هدایتگری مردم را به دست بیاورند.

کسب صلاحیت هدایتگری با بهره‌گیری از ایمان و عمل صالح

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ خانه فرهنگ ایران در کویته به مناسبت دهه ولایت و امامت، نمایشگاهی از صنایع دستی، کتب ایرانشناسی، تابلوهای خطاطی، مینیاتوری، پیشرفت‌های فناوری و تکنولوژی ایران را برپا کرده است.

در اولین روز افتتاحیه این نمایشگاه، طلاب و دانشجویان علوم دینی از مدرسه علمیه خاتم النبیین(ص) از این نمایشگاه دیدن کردند که با استقبال بسیار بازدیدکنندگان مواجه شد.

سیدحسین تقی‌زاده‌ واقفی، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در کویته ضمن خیرمقدم به مهمانانی که از شهرها و قصبه‌های مختلف ایالت بلوچستان برای گذراندن یک دوره آموزشی یک ماهه در زمینه دروس معارفی و احکام شرعی به شهر کویته آمده بودند، گفت: شما طلاب که پا در عرصه فراگیری علوم دینی گذاشته‌اید، باید توجه داشته باشید که قرآن کریم از انسان، ایمان و عمل صالح را توأمان درخواست کرده است و این دو مانند ایمان و علم سبب رشد معنوی و روحانی شده و آنگاه انسان این صلاحیت را پیدا می‌کند که دیگران را نیز به راه راست هدایت کرده و مردم را به حق و صبر توصیه کند.

حجت‌الاسلام دومکی، نماینده حزب وحدت اسلامی ایالت بلوچستان در سخنانی، از خانه فرهنگ ایران در کویته به منظور فراهم آوردن زمینه بازدید از صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران، تشکر و قدردانی کرد.

این نمایشگاه در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان و عید غدیر خم در محل نمایشگاه دائمی خانه فرهنگ ایران در کویته پاکستان دائر شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش