برگزاری مسابقه «غدیرشناسی» در فضای مجازی


برگزاری مسابقه «غدیرشناسی» در فضای مجازی

دولت آبادی، از برگزاری مسابقه مجازی «غدیر شناسی» در سطح کانون های فرهنگی، هنری مساجد سراسر استان، به مناسبت «دهه ولایت» خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» امروز یکشنبه (۱۲ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی «غدیر شناسی» در سطح کانون های فرهنگی، هنری مساجد سراسر استان در فضای مجازی کرده است.

مدیر هماهنگی کانون های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه غدیر تنها یک واقعه تاریخى نیست، و پیامبر خدا (ص) با جانشینی امیرالمومنین (ع) درصدد ارائه یک الگوى برتر در رهبرى امت اسلامی، و ساختن «جامعۀ قرآنى» بود، تصریح کرد: در زمان حاضر ما به عنوان پیروان حضرت محمد (ص) باید در راه ولایت و گرامیداشت این روز بزرگ با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، برنامه های فرهنگی شادی را در فضای مجازی اجرا کنیم.

وی افزود: در همین راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، مسابقه غدیر شناسی را با هدف شناخت فلسفه غدیرخم و گسترش فرهنگ غدیر و آشنایی با جایگاه ولایت و امامت در دین اسلام در زمان شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می کند.

دولت آبادی در پایان با بیان اینکه این مسابقه از شب عید قربان بین گروه های مجازی کانون های شهرستان های استان آغاز شده و تا روز عید غدیر ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: به ده نفر از برندگان این مسابقه در روز عید غدیر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری