کونته: کسی در باشگاه از ما حمایت نکرد


آنتونیو کونته بعد از بازی با آتالانتا از رویکرد مدیریت باشگاه اینتر به شدت انتقاد کرد.

کونته: کسی در باشگاه از ما حمایت نکرد
آنتونیو کونته بعد از بازی با آتالانتا از رویکرد مدیریت باشگاه اینتر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش "توپ 90"، اینتر دیشب با برتری مقابل آتالانتا با یک امتیاز اختلاف با یوونتوس نایب قهرمانش را مسجل کرد. اما کونته معتقد است اگرچه آنها در طول فصل عملکرد خوبی داشته اند، اما باشگاه در مورد حملات از او و بازیکنان حمایت نکرده است.

آنتونیو کونته گفت: "بازیکنان و کادر فنی به علت دستیابی به کارنامه ای که مدت طولانی در اینتر حاصل نشده بود سزاوار تمجید هستند. هنوز با یوونتوس فاصله داریم و این یک فاصله بزرگ است. ما باید باهوش بوده و به یکباره از ناراحتی شدید به مرز شادی نرسیم، زیرا هر دو احساس اغراق شده است. ما کار خود را در سری آ انجام دادیم، در کوپا ایتالیا رسیدن به نیمه نهایی پیشرفت کردیم و حالا می خواهیم در لیگ اروپا موفق ظاهر شویم.

کونته: کسی در باشگاه از ما حمایت نکرد

این سال سختی برای من بود و من از داشتن این گروه حرفه ای که تمام تلاش خود را می کنند رضایت داریم. یوونتوس برای نهمین سال متوالی اسکودتو را جشن می گیرد و آنها یک بار دیگر ثابت کردند که به وضوح قوی تر هستند، زیرا برای پیشرفت تلاش کردند، در حالی که سایرین فقط سعی کردند فاصله را کاهش دهند.

ما تلاش کردیم اما باشگاه به خوبی در مقابل حملات با ما از کادر و بازیکنان دفاع نکرد. ما باید در همه زمینه ها از جمله خارج از زمین رشد و پیشرفت کنیم و یک باشگاه بزرگ باید بیشتر از بازیکنان خود محافظت کند. ما در پایان فصل در مورد این موضوع بحث خواهیم کرد، من باید با رئیس باشگاه ملاقات کنم و او حالا در چین است.

اخیرا مصاحبه ای از لوچیانو اسپالتی در سال 2017 در اینتر دیدم، ما حالا در سال 2020 هستیم و هیچ چیز تغییر نکرده است. ما اندازه فصل سه گانه امتیاز گرفتیم و گرچه رفتار تندی با ما شد، اما کسی از باشگاه از ما دفاع نکرد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان