امام جمعه کرمانشاه: سیره معصومین (ع) خدمت به مردم بوده است


امام جمعه کرمانشاه: سیره معصومین (ع) خدمت به مردم بوده است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر استمرار کمک‌های مؤمنانه به مردم فقیر و نیازمند جامعه گفت: خدمتگزاری مردم سیره پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) بوده است.

آیت الله «مصطفی علما» شنبه شب در نشست تعدادی از اعضای بسیج سازندگی افزود: حقیقت و کلیت کمک کردن به مردم در زمان حیات حضرات معصومین (ع) به شکل گسترده وجود داشته و همواره آن بزرگواران به فکر اقشار مردم بوده اند.

وی اظهار داشت: در همین کرمانشاه از قدیم الایام افرادی بوده اند که همواره در خدمت کردن به مردم گوی سبقت را از هم می ربودند، بخصوص این که برای خدمتگزاری زائران عتبات حقیقتاً سنگ تمام می گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در موضوع کرونا، این مردم بودند که در عرصه های جهانی خوش درخشیدند و بهترین کمک ها به مردم در ایران اتفاق افتاده است.

صدا و سیما باید متعلق به همه مردم باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار با مسوولان صدا و سیما استان گفت: صدا و سیما نباید متعلق به گروه خاصی باشد بلکه باید تمام مردم با دیدن و شنیدن برنامه های آن احساس رضایت کنند.

آیت الله علما بر زمینه‌سازی تربیت جامعه توسط صدا و سیما تأکید کرد و افزود: صدا و سیما رکن است و انصافاً در حوادث سالیان اخیر بسیار خوب درخشیده و این می تواند اعتماد عمومی نسبت به این رسانه گسترده را افزایش دهد و مردم احساس کنند که رسانه متعلق به خودشان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید از برنامه سازان و مسوولین صدا و سیما تقدیر کرد زیرا در این سالیان در تمامی رخدادها به شکل گسترده در کنار مردم بوده و منویات مردم را مطرح نموده اند.

وی با اشاره به اهمیت تربیت جوانان و خانواده‌ها تأکید کرد: باید موضوع بسیار مهم استحکام خانواده ها و تربیت آن ها در دستور کار برنامه سازان صدا و سیما قرار گیرد، زیرا فلسفه رسالت انبیای الهی(ع) همین موضوع بسیار مهم تربیت بوده و تربیت به واسطه این که سر و کار ما با انسان است که سلایق و تفکرات مختلفی دارند بسیار مشکل است.

آیت الله علما با ابراز خوشبینی نسبت به زمینه تربیت جامعه تصریح کرد: خوشبختانه زمینه تربیت در جامعه مساعد است، لذا یکی از کارهای اساسی که صدا و سیما باید انجام دهد، نوآوری، ابتکار در کارها و خلاقیت در برنامه‌سازی می‌باشد تا مردم را بیشتر به سوی خود جلب نماید.

امام جمعه کرمانشاه آگاهی بخشی گسترده صدا و سیما در موضوع کرونا را قابل تحسین دانست و افزود: در کنار برنامه های خوب و متنوع صدا و سیما ، آگاهی بخشی نسبت به موضوع کرونا از اقدامات خوب صدا و سیما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق