فرماندار مهریز: پرداخت مالیات به توسعه عدالت در جامعه کمک می‌کند


فرماندار مهریز: پرداخت مالیات به توسعه عدالت در جامعه کمک می‌کند

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: پرداخت به موقع مالیات از سوی مردم و مسوولان واحدهای تولیدی و صنعتی نقش موثری در توسعه عدالت اجتماعی و آبادانی شهرستان دارد، باید نسبت به فرهنگ سازی و تییین هرچه بیشتر این موضوع تلاش شود.

به گزارش ایرنا، رضا زارع‌زاده مهریزی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان امور مالیاتی شهرستان با قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته در این مورد افزود: باید مردم را با اطلاع‌رسانی شفاف در جریان نحوه و میزان هزینه کرد مالیات وصولی از مودیان مالیاتی قرار داد.

وی ادامه داد: یکی از منابع درآمد اصلی دولت برای اجرای طرح‌های مختلف مورد نیاز و خدمت به مردم مالیات است که باید نسبت به فرهنگ‌سازی آن بیش از گذشته اقدام مناسب به عمل آید.

این مسوول اظهار کرد: ایجاد زمینه لازم برای جهش تولید و کمک به اقتصاد و اشتغال با همراهی مردم و مودیان و انجام وظایف در چاچوب مقررات از جمله رسالت های ملی است که باید همواره به آن پایبند بود.

زارع‌زاده مهریزی به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: هوشیاری مردم و همراهی آنها با مسوولان در پرداخت به موقع مالیات و اجرای مقررات نقش اصلی در شکست توطئه‌های دشمنان در شرایط کنونی دارد.

بر اساس وظیفه ذاتی، امور مالیاتی مسوول وصول مالیات و تامین بخشی از بودجه دولت است که همکاری مودیان نقش مهمی در تحقق برنامه‌ها دارد.

در این دیدار اشاره ای به مبلغ مالیات دریافت شده مربوط به سال ۹۸ و نیز مطالبات اداره مالیاتی شهرستان مهریز از مودیان مالیاتی مربوط به سال های قبل اشاره نشده است

شهرستان مهریز سه هزار مودی مالیاتی دارد و مرکز این شهرستان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا