16 واحد صنفی متخلف در تهران ‌پلمب شد


16 واحد صنفی متخلف در تهران ‌پلمب شد

تهران- ایرنا- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: 16 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی با رویکرد ساماندهی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در تهران پلمب شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ «نادر مرادی» در این باره افزود: به منظور ساماندهی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه های ۱۰ گانه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.،

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح از ۹۰ واحد صنفی بازدید شد که به ۴۵ واحد صنفی تذکر داده، و ۱۶ واحد صنفی نیز به علت تخلف از مقررات ابلاغی پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

وی اظهار داشت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در پایان از استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها