توزیع 300 بسته معیشتی به نیازمندان در دهه ولایت و امامت از سوی کانون مسجد جامع ابوذر/ اجرای طرح اطعام مهدوی


 توزیع 300 بسته معیشتی به نیازمندان در  دهه ولایت و امامت از سوی کانون مسجد جامع ابوذر/  اجرای طرح اطعام مهدوی

حجت الاسلام مطلبی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در میان نیازمندان به مناسبت دهه ولایت و امامت، از اجرای طرح «اطعام مهدوی» خبر داد.

حجت الاسلام «محمد مطلبی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از اجرای طرح «اطعام مهدوی» به همت کانون مسجد جامع ابوذر خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این طرح هر شب جمعه توزیع بیش از 300 غذای گرم در میان نیازمندان مورد توجه قرار می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر بیان کرد: کسانی که قصد دارند در این #امر_خیر_هفتگی مشارکت نمایند، مبلغ واریزی خویش را، به شماره۰۹۰۱۷۰۳۸۶۵۷ واریز کنند.

وی با اشاره به برنامه های کانون مسجد جامع ابوذر برای دهه ولایت و امامت گفت: با توجه به اینکه امسال امکان برگزاری مراسم جشن در مسجد فراهم نیست به همین جهت امسال درصددیم که برای 300 نیازمند شناسایی شده کمک های مومنانه و توزیع گوشت قربانی داشته باشیم. ضمن اینکه مسابقه کتابخوانی از کتاب« شهابی در مسجد» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مطلبی خاطر نشان کرد: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از محرومین و افراد کم برخوردار در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه از همان ابتدا یک ستادی در کانون مسجد با حضور فعالین مسجد و پایگاه بسیج مسجد جامع ابوذر تشکیل شد و حدود 300 بسته معیشتی با کمک های مردمی جمع آوری و میان خانواده های نیازمند تحت پوشش و تازه شناسایی شده توزیع شد و کارگاه تولید ماسک راه اندازی روزانه شش هزار ماسک تولید و به نیازمندان اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین توزیع مواد ضدعفونی کننده و رسیدگی به خانواده های نیازمند تحت پوشش مسجد یکی از برنامه ها و رویکردهای این مسجد بوده است که این کمک ها همچنان ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع ابوذر یکی از برنامه های این کانون را که بیش از 20 سال است به همت فعالین این مسجد اجرا می شود، را طرح تکریم از خانواده های شهدا دانست و گفت: در این طرح فعالین مسجد به دیدار خانواده شهدای مسجد و محله می روند و ضمن دیدار با آنها هدایایی تقدیم خانواده های شهدا می کنند.

وی گفت: مسجد جامع ابوذر بیش از 40 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و منطقه 17 شهرداری تهران به دلیل تقدیم بیش از ۴ هزار شهید به انقلاب اسلامی، به‌عنوان دارالشهدای تهران نام گرفته است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران