انتصاب بانوان مقدمه‌ای برای حضور فعال تر زنان در عرصه اجتماع است


انتصاب بانوان مقدمه‌ای برای حضور فعال تر زنان در عرصه اجتماع است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: اگرچه انتصاب بانوان در پست های مدیریتی، تنها ملاک برای توانمندسازی آنان نیست، اما این موضوع مقدمه‌ای برای حضور فعال تر زنان در عرصه اجتماع است که با توجه به بافت اجتماعی استان، نگاه ویژه استاندار سیستان و بلوچستان و کارنامه عملکرد وی در این حوزه برای همیشه به یادگار خواهد ماند و قابل تقدیر است.

علی زینی وند در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان گفت: ویژگی اصلی و مهم مدیریتی مدیرکل قبلی امور بانوان که موجب ارتقاء جایگاه مدیریتی وی به فرمانداری نیز گردید؛ روحیه پرتلاش و پیگیر او بود که با حضور در جلسات مختلف، موضوعات مربوط به حوزه بانوان را تا حصول نتیجه پیگیری می کرد.

وی خطاب به مدیر کل جدید با تاکید بر ادامه این روند عملکردی افزود: نگاه راهبردی به حوزه کاری همراه با برنامه از دیگر ویژگی های مدیر کل قبلی امور بانوان بود، به این ترتیب که راهکارهایی را تدوین می کرد و بر اساس آن پیگیر نتیجه بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مدیرکل قبلی امور بانوان در حوزه معرفی بانوان توانمند به حوزه سیاسی جهت انتصاب در پست های مدیریتی نقش اثرگذاری داشت.

گفتنی است؛ آیین تکریم و معارفه ی فریبا برنایی بجد و زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده ی استانداری با حضور استاندار سیستان وبلوچستان و معاونین وی برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها