همایش علمی «مدیریت و فرماندهی از منظر امیرالمومنین علی (ع)» برگزار می‌شود


همایش علمی «مدیریت و فرماندهی از منظر امیرالمومنین علی (ع)» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سرایی با اعلام برگزاری همایش علمی «مدیریت و فرماندهی از منظر امیرالمومنین علی (ع)» به میزبانی ارومیه، گفت: برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها به صورت جدی در تلاش هستیم.

خبرگزاری شبستان،، گروه غدیر و مهدویت به گزارش مرکز اطلاع رسانی بنیاد بین المللی غدیر، حجت الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» در جلسه یکشنبه ستاد غدیر استان در ارومیه، اظهار کرد: همایش «مدیریت و فرماندهی از منظرامیرالمومنین علی (ع)» در ارومیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود .

سرایی ضمن اشاره به اینکه نخستین جلسه ستاد غدیر استان (بنیاد بین المللی غدیر) در سال 99 برای هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت برگزار شد، ادامه داد: هفته آینده نیز جلسه دوم برگزار می شود که امیدوار هستیم روند شیوع کرونا کنترل و بدون هیچ گونه مشکلی سلسله جلسات برپا شود.

وی تصریح کرد: همایش‌ها و جلسات مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود و چنانچه روند شیوع این بیماری همچنان به این شکل باشد، ناگزیر باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم و برنامه‌ها را به آن سمت سوق خواهیم داد .

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان آذربایجان غربی به جلب همراهی بانوان برای نکوداشت این ایام اشاره کرد و گفت: خواهران در سال گذشته برنامه‌های ارزشمندی به مناسبت دهه امامت و ولایت اجرا کردند، و امسال نیز همایش بانوان پیشگام دفاع از حریم امامت و ولایت، تجلیل از شهدای و جانبازان سادات، تقدیر از خانواده شهدای مدافعان سلامت که از ذریه سادات هستند، در برنامه قرار دارد .

دبیراجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان غربی برپایی شب شعر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اصحاب شعر و ادب استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها به صورت جدی در تلاش هستیم.

سرایی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای 40 برنامه اجرایی نیز به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک