یاران حضرت ولی‌عصر(عج) خالصانه به طاغوت کافر هستند


 یاران حضرت ولی‌عصر(عج) خالصانه به طاغوت کافر هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: ظهور پس از باور اینکه طاغوت هیچ قدرتی ندارد تحقق خواهد یافت، یاران حضرت ولی‌عصر(عج) به طاغوت کافر هستند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا پناهیان» در مراسم دعای ندبه که ۲۷ تیرماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، گفت: در آیات قرآن آمده است که شهدا زنده هستند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند.

وی افزود: زمین به تباهی می‌رود به واسطه فسادی که مردم به دست خود انجام دادند؛ زحمات امروز بشر نتیجه دوری از حقیقت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه خداوند انبیا را برای آرامش، رفاه و آزادی مردم فرستاده است اما طاغوت‌ها اجازه ندادند که این اتفاق رخ دهد، عذاب سنگین الهی منتظر آنها است، عنوان کرد: ایمان به طاغوت دردی بی‌درمان و مهلک است که انسان به راحتی نمی‌تواند از آن نجات یابد، کسانی که ایمان به طاغوت دارند فروپاشی آن را می‌بینند اما دست از ایمان خود به طاغوت دست برنمی‌دارند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد:‌ جوانان مومن و انقلابی بر روی موضوع ایمان برخی به طاغوت کار کنند، متاسفانه بچه‌های ما درباره این مساله آگاهی کافی ندارند.

وی با بیان اینکه در آیه‌الکرسی خداوند کفر به طاغوت را بر ایمان به خود مقدم داشته است، اظهار کرد: کسی که چنین باشد به حقیقت دست یافته است، در زمان ما ایمان به طاغوت یعنی شیفتگی به تمدن غرب داشتن، برخی مدعیان روشنفکری نتیجه شوم فروپاشی طاغوت را می‌بینند اما با وجود این از دموکراسی دم می‌زنند آنها طبق آیات قرآن کر، کور و گنگ هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: ما باید بدانیم که طاغوتیان ضعیف و ذلیل هستند، قرآن می‌فرماید ناراحت نباشید و احساس ضعف نکنید اگر ایمان داشته باشید شما مومنان برتر هستید. درگیری بین شما و کافران به این دلیل است که خداوند می‌خواهد آنها را به تدریح نابود کرده و شما مومنان را امتحان کند، امروز غربی‌ها همواره فریاد می‌زنند که آمریکا در حال افول است اما برخی در کشور ما این حقیقت کاملا روشن را باور نکردند.

استاد حوزه علمیه با استناد به روایتی دیگری از ائمه معصومین(ع) ابراز کرد: در آخرالزمان مومنان امتحان خواهند شد تا خالص شوند، اگر کفر به طاغوت در دل‌ها ایجاد نشود زیبایی ولایت، کاربرد ولایت فقیه، کارایی دین در جامعه بشری، قدرت مردم و بسیاری از حقایق را درک نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه خطرناک است که ما در نقاط حساس از غربزدگان استفاده کنیم، گفت: ما کشتی‌های نفتی را به ونزوئلا فرستادیم پهپاد آمریکایی‌ها را زدیم اما آنها هیچ غلطی نکردند، هنوز هم غربزدگان بیهوده از آمریکا می‌ترسند. کارشناسان اسرائیلی درباره ایران می‌گویند که مردم ایران به احساس عزت و قدرتی رسیدند که آن را باور کردند و این قدرت مقاومت در آنها ایجاد کرده است، اما کسانی که به طاغوت ایمان دارند این مسائل را متوجه نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید ما با فرصت دادن به کافران شما مومنان را امتحان می‌کنیم، عنوان کرد:‌ در آیات قرآن آمده است که مومنان با تعداد کم برتعداد زیادی از دشمنان غلبه پیدا می‌کنند؛ زیرا دشمنان از مسائل شعور و فهم عمیق ندارند و خداوند آنها را از احمق‌ها قرار داده است.

استاد حوزه علمیه افزود: کسانی که به طاغوت ایمان پیدا کنند تشخیص و فهم آنها ضعیف می‌شود طبق آیات قران آنها برای حل مشکلات خود سراغ زورگویان و طاغوت می‌روند آنها تصور می‌کنند که به خدا ایمان دارند در حالی که تنها به طاغوت ایمان دارند زیرا قدرت طاغوت را معتبر حساب می‌کنند، ملت‌ها نباید چنین افرادی را مسئولان کشور خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه درد امروز جوامع اسلامی اعتبار دادن به قدرت طاغوت پوشالی است، اظهار کرد: امام راحل برای طاغوت هیچ ارزشی قائل نبودند، ظهور پس از باور اینکه طاغوت هیچ قدرت ندارد تحقق خواهد یافت، یاران حضرت ولی‌عصر(عج) به طاغوت کافر هستند. شهدای ما مقدمات افول طاغوت را فراهم کردند و هیمنه و هژمونی آمریکا را شکستند. هنوز هم شهدا قدرتمندانه فعالیت دارند، لشکر شهدا در دل‌های مومنان غوغا می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در پایان خاطرنشان کرد:‌ غربگراها عذرخواهی کنند و دست از سر مردم مومن بردارند، آنها عامل گرانی‌ها در کشور هستند، آنها نمی‌توانند روز قیامت پاسخ این مردم را بدهند. مردم کسانی را که به طاغوت ایمان دارند را نخواهند بخشید. امروز ما شاهد فروپاشی هیمنه تمدن طاغوت هستیم غربزدگان توبه کنند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی