سباستین فتل: نمی‌خواهم کسی را به بد نیتی متهم کنم


فرمول یک ایران – سباستین فتل گمان می‌کند که آخر هفته اش در گرندپری بریتانیا بدتر از این نمی‌شود، پس‌ از آنکه وی و تیم فراری با چندین مشکل در طی تمرین سوم و جلسه تعیین خط مواجه شدند. پس از آنکه فتل در جمعه بسیاری از زمان را در گاراژ به دلیل مشکل اینترکولر و سپس مشکل پدال هایش سپری کرد، چیزها در شنبه نیز برای او به خوبی پیش نرفتند. او در تمرین آخر...

فرمول یک ایرانسباستین فتل گمان می‌کند که آخر هفته اش در گرندپری بریتانیا بدتر از این نمی‌شود، پس‌ از آنکه وی و تیم فراری با چندین مشکل در طی تمرین سوم و جلسه تعیین خط مواجه شدند.

پس از آنکه فتل در جمعه بسیاری از زمان را در گاراژ به دلیل مشکل اینترکولر و سپس مشکل پدال هایش سپری کرد، چیزها در شنبه نیز برای او به خوبی پیش نرفتند. او در تمرین آخر و همچنین تعیین خط با مشکلات تازه ای در ماشینش روبرو شد و در نهایت تنها توانست رده دهم را به دست بیاورد پس از آنکه آخرین زمان ثبت شده او به دلیل رعایت نکردن حدود پیست توسط داوران حذف شد.

آیا فراری توجه کمتری نسبت به سباستین فتل دارد؟

راننده آلمانی پس از مشکلاتی که ماشینش این آخر هفته برای او ایجاد کرد گفت که فکر نمی‌کند تیم توجه کمتری به او نسبت به چارلز لکلرک کرده، کسی که مسابقه را از رده چهارم شروع می‌کند، فتل همچنین گفت که او تنها امیدوار است که اوضاع بهتر شود. وی گفت:

من نمی‌خواهم کسی را به بد نیتی متهم کنم. از سمت من تعیین خط ایده آلی نبود.

من کلی مشکل در پیدا کردن ریتم داشتم. همانطور که گفتم، من تا اندازه ای مطمئنم که فردا بهتر خواهد بود. اینکه چقدر بهتر، نمی‌دانم – نمی‌توانم قول بدهم، اما بیشتر از این بد نمی‌شود.

از فتل پرسیده شد که مشکل او در تعیین خط چه بوده، و او در پاسخ گفت:

پاسخ صادقانه این است که نمی‌دانم. دیروز ما نتوانستیم زیاد در پیست حضور داشته باشیم، و تعداد دور های زیادی نتوانستیم انجام بدهیم، و همینطور امروز صبح ما یک مشکل کوچک دیگر داشتیم. پس بله، ایده آل نبود، ولی به همان اندازه من فکر می‌کنم که ماشین خوب بود.

من در تقلا بودم تا بتوانم از پس آن بربیایم. پس فکر می‌کنم که این بیشتر من بودم که می‌خواستم مطمئن باشم تا همه چیز در سر جای خودش باشد. پس یک تعیین خط خوب نبود، اما بیایید ببینیم فردا چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

سباستین فتل: نمی‌خواهم کسی را به بد نیتی متهم کنمسباستین فتل: نمی‌خواهم کسی را به بد نیتی متهم کنم

سباستین فتل

وضعیت برای راننده آلمانی و فراری مطلوب نیست

او در ادامه افزود:

در خط شروع مسابقه، در مکان نامناسبی با توجه به تایرهایمان خواهیم بود، رده آخر بین ده رده اول. پس این یک موقعیت مناسب نخواهد بود.

گرچه فتل اعتراف کرده که موقعیت حال حاضر او با توجه به اینکه می‌داند دورانش در فراری در حال به پایان رسیدن است، اوضاع را زیاد برای او آسان نکرده:

این وضعیت مطلوبی نیست. منظورم این است، سال آسانی تا الان نبوده. قطعا مسابقه ها پشت سر هم از راه می‌رسند. پس این خیلی سخت می‌تواند باشد اما در همین حین یک موهبت هم می‌تواند باشد. واضح است که دو روز اخیر خوب نگذشته و با توجه به همین ما اندکی از ریتم‌ خود را از دست داده ایم.

من به غیر این فکر کردم که، مسابقه اولمان دشوار بود، دومی اصلا به پایان نرسید، سومی تقریبا اولین مسابقه اطمینان بخش بود ولی الان ما دوباره در دردسر افتاده‌ایم. پس این شروع سختی بوده، ولی می‌دانید، انتخاب دیگری نداریم.

من وظیفه دارم که با وجود این ها ادامه بدهم. فکر می‌کنم که بقیه هم تا جایی که می‌توانند دارند تلاش می‌کنند. من خیال نمی‌کنم که هیچ غرض بدی از سمت کسی وجود داشته باشد.

پس به وضوح ما مشکلاتی دیروز و امروز صبح داشتیم، اما به نظرم ما در این مقطع باید تلاش کنیم و وظیفه مان را انجام بدهیم و ببینیم که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی