استقلال 10 نفره سپاهان را برد


استقلال 10 نفره سپاهان را برد

برد دو بر یک استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در حالی رقم خورد که این تیم بیش از یک نیمه با 10 نفر بازی کرد.

استقلال 10 نفره سپاهان را برد
به گزارش صدای ایران، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

شیخ دیاباته (۵۲- پنالتی) و شایان مصلح (۶۵- گل به خودی) برای استقلال تهران و محمد محبی (۸۲) برای سپاهان گلزنی کردند.

سپاهان در حالی مقابل آبی پوشان پایتخت صف آرایی کرد که امیر قلعه نویی سرمربی خود را به دلیل کسالت روی نیمکت نداشت تا پرافتخارترین سرمربی ایرانی لیگ برتر شاهد باخت تیمش مقابل شاگردان فرهاد مجیدی روی اشتباهات متعدد فردی باشد.

در نیمه اول دو تیم بیشتر سعی داشتند با پاس‌های نسبتاً بلند به دروازه رقیب خود برسند اما همین تاکتیک باعث شد تا درگیری‌های زیادی در میانه میدان به وجود بیاید.

وریا غفوری مدافع راست استقلال تهران بارها با امید نورافکن درگیری فیزیکی داشت که در نهایت باعث تنش بین این دو بازیکن و اعضای استقلال و سپاهان شد. همین امر باعث شد تا بیژن حیدری به هر دو بازیکن کارت زرد نشان دهد اما این پایان ماجرا نبود. آرش رضاوند دقایقی پس از این درگیری در میانه میدان با آرنج دست خود به امید نورافکن ضربه‌ای را وارد کرد تا با کارت زرد دوم خود از سوی حیدری روبرو شده و استقلال تهران در دقیقه ۴۱ با ۱۰ نفر به کار خود ادامه دهد.

همین موضوع باعث شد تا زردپوشان اصفهانی در دقایق پایانی روی دروازه آبی پوشان موقعیت‌هایی را ایجاد کنند اما هیچکدام برای سیدحسین حسینی تهدید جدی محسوب نشد تا دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دهند.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که کادر فنی سپاهان ترجیح داد نورافکن را که عصبانی بود از زمین مسابقه بیرون بکشد و علی قربانی را وارد زمین کند. فرهاد مجیدی نیز ترجیح داد محمد دانشگر را به جای مهدی قائدی وارد زمین کند تا شیخ دیاباته پس از ۱۰ نفره شدن این تیم به عنوان تنها مهاجم در خط حمله بازی کند.

با این حال استقلالی‌ها خیلی خوب توانستند از قدرت بازیسازی علی کریمی و فرشید اسماعیلی استفاده کنند تا دیاباته را در دقیقه ۵۲ در موقعیت تک به تک قرار داده و این بازیکن بنا به تشخیص داور توسط شایان مصلح در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد تا آبی پوشان صاحب پنالتی شوند. موقعیتی که دیاباته خودش تصمیم به گل کردن آن گرفت تا استقلالی‌ها با یک گل پیش بیفتند.

پس از این گل باز هم سپاهانی‌ها دست از حملات پردامنه خود برنداشتند اما این بار دانشگر بود که روی نفوذ کم تعداد آبی‌ها با سانتر کوتاه خود سبب شد تا شایان مصلح به اشتباهات فردی خود ادامه داده و گل به خودی بزند.

پس از این گل نیز باز هم سپاهان بی محابا حمله کرد تا در نهایت توانست در دقیقه ۸۲ با شوت سرکش محمد محبی یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما این گل نتوانست مانع از شکست سپاهان در تهران مقابل استقلال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان