ظریف: تروریست‌ها از پناهگاه‌های امن خود در آمریکا و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند


ظریف: تروریست‌ها از پناهگاه‌های امن خود در آمریکا و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند

تهران- ایرنا- محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که تروریست‌ها از پناهگاه‌های امن خود در آمریکا و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ظریف شنبه شب در پیامی توئیتری نوشت: غرب باید تامین مالی و میزبانی از تروریست‌ها را متوقف کند.
وی افزود: ترویست‌ها از پناهگاه‌های امن خود در آمریکا و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند، به قتل و آشوب، تحریک و آن را سازماندهی می‌کنند و بی‌شرمانه مسؤولیت قتل غیرنظامیان بی‌گناه ایرانی را برعهده می‌گیرند. حیله و فریبکاری نمی‌تواند این ریاکاری را لاپوشانی کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، ‌ «جمشید شارمهد» که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.
وی در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و اجرا کرد. در آن اقدام تروریستی ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند.
گروه تروریستی تندر در سال های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ از جمله منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن در حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی را داشت که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بازداشت سرکرده گروهک تروریستی «تندر» از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک‌های تروریستی و جانیانی که از داخل آمریکا هدایت عملیات خرابکارانه، مسلحانه و تروریستی علیه مردم ایران را بر عهده دارند و خون شهروندان ایرانی را بر زمین می ریزند، باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات شنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی درباره دستگیری "جمشید شارمهد" سرکرده گروه تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) یادآور شد: این نخستین عملیات پیچیده وزارت اطلاعات در ضربه به معاندین نیست؛ قبلاً از این اقدامات زیاد داشته‌ایم که قابل ذکر نیست.
وزیر اطلاعات توضیح داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی اشتباه کردند که فکر می کردند سرکرده گروه تندر، منشاء اقدام علیه ایران است و اشراف سربازان گمنام موجب شد بموقع به این گروه ضربه نهایی وارد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات