بازی های پله و مارادونا را دیده ام اما مسی بهترین است


بازی های پله و مارادونا را دیده ام اما مسی بهترین است

هومبرتو ماسکیو، بازیکن سال های دور تیم ملی آرژانتین لیونل مسی را از هر بازیکن دیگری در تاریخ بهتر می داند.

به گزارش "ورزش سه"، طی سالیان گذشته همواره بحث های مقایسه ای بین هواداران و حتی ستاره های سابق و حال حاضر دنیای فوتبال وجود داشته است؛ موضوعی که البته هیچ گاه به نتیجه نرسیده چرا که برخی لیونل مسی، بعضی کریستیانو رونالدو و بسیاری دیگر ستاره های قدیمی تر دنیای فوتبال نظیر پله و مارادونا را در تاریخ این رشته ورزشی بهترین می دانند.

هومبرتو ماسکیو، ستاره سابق سال های دور تیم ملی آرژانتین یکی از کسانی است که همواره مصاحبه‌هایش جلب توجه می کند. این 87 حالا در مصاحبه ای به تمجید از لیونل مسی پرداخته است. او می گوید: " من بازی های دی استفانو، پله، مارادونا و کریوف را تماشا کرده ام اما لیونل مسی بهترین بوده است. من قابلیت‌های همه این بزرگان فوتبال را دیده ام و حتی در برابر برخی از آنها قرار گرفتم اما برایم مسی بهترین است."

بازی های پله و مارادونا را دیده ام اما مسی بهترین است

ماسکیو در ادامه گفت: " سرعت فوتبال در گذشته و در زمان بازیکنانی که نام بردم کمتر از حالا بود. هنوز هم می توان از آنها به عنوان نابغه در زمان های خود یاد کرد اما وقتی شما به گل های لیونل مسی نگاه می کنید و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهید، متوجه می شوید که او خیلی دوندگی ندارد اما هنگامی که این کار را انجام می دهد حفظ توپش فوق العاده است و کارهای بی نظیر انجام می دهد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022