لوئیس همیلتون: مرحله تعیین خط واقعا سخت بود


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون با توجه به اینکه هفتمین پول پوزیشن خودش را در پیست سیلورستون گرفته است می گوید که مرحله تعیین خط واقعا با مشکل روبرو بوده است. لوئیس همیلتون توانست با اختلاف سه دهم ثانیه نسبت به والتری بوتاس و بیش از یک ثانیه نسبت به مکس ورشتپن در رده اول قرار بگیرد و بیان کرد: مشخص است که فاصله بسیار زیادی بین ما و رده سوم وجود...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون با توجه به اینکه هفتمین پول پوزیشن خودش را در پیست سیلورستون گرفته است می گوید که مرحله تعیین خط واقعا با مشکل روبرو بوده است.

لوئیس همیلتون توانست با اختلاف سه دهم ثانیه نسبت به والتری بوتاس و بیش از یک ثانیه نسبت به مکس ورشتپن در رده اول قرار بگیرد و بیان کرد:

مشخص است که فاصله بسیار زیادی بین ما و رده سوم وجود دارد اما این مسئله مهم نیست، در نهایت این والتری است که مرا تا سر حد ممکن تحت فشار قرار داده است. او در کل آخر هفته کارش را عالی انجام داده است. من یک سری تغییراتی در راه رسیدن به مرحله تعیین خط انجام دادم و اوضاع بدتر شد و روی پیست واقعا به چالش کشیده شده بودم.

این پیست عالی است به این خاطر که وزش باد داریم، هم از پشت سر و هم از جلو و هم از طرفین وزش باد داریم در پیست، بنابراین به مانند این است که شما با سرعت بالا روی یک صفحه متحرک قرار دارید. مشخصا، ما آن اسپین را داشتیم.

مرحله تعیین خط مرتبط به ساختن اعتماد به نفس می باشد و واقعا من در سکتور اول هر دوری که می زدم از این لحاظ افت می کردم. نمی دانم چطور، اما با چند نفس عمیق موفق شدم خودم را تحت کنترل در بیاورم. مرحله سوم تعیین خط عالی نبود اما واقعا دور خوبی بود و دومین بار نیز حتی (دور) بهتری شد. این مسئله مطمئنا هیچوقت قدیمی نمی شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت