عکس ؛ لیونل مسی در راه اینتر؟


عکس ؛ لیونل مسی در راه اینتر؟

گاتزتا دلوا اسپورت ادعا کرده است که اینتر در نظر دارد که لیونل مسی را از بارسلونا به خدمت بگیرد و به ستاره آرژانتینی سالی 50 میلیون یورو دستمزد بدهد. نوشته عکس ؛ لیونل مسی در راه اینتر؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ لیونل مسی در راه اینتر؟

اینتر آماده پرداخت دستمزد سالانه 50 میلیون یورویی به لیونل مسی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۱
عکس ؛ لیونل مسی در راه اینتر؟

گاتزتا دلوا اسپورت ادعا کرده است که اینتر در نظر دارد که لیونل مسی را از بارسلونا به خدمت بگیرد و به ستاره آرژانتینی سالی ۵۰ میلیون یورو دستمزد بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد که اخبار در مورد انتقال لیونل مسی به اینتر روز به روز جدی تر می شوند. لیونل مسی فقط یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و به نظر می رسد که از تصمیم های مدیریتی تیمش به خصوص در زمینه تغییرات در کادر فنی عصبانی است.

حالا گاتزتا ادعا کرده است که تیم فوتبال اینتر می خواهد برای قراردادی چهار ساله ، لیونل مسی را به خدمت بگیرد و به این بازیکن سالی ۵۰ میلیون یورو دستمزد بدهد تا با احتساب مالیات ۲۶۰ میلیون یورو برای جذب وی هزینه کند. مالکان چینی اینتر به نظر می رسد که مشکلی برای تامین هزینه های جذب مسی ندارند چرا که با خرید این بازیکن می توانند اسپانسرهای بیشتری داشته باشند و لئو را به تیمشان اضافه کنند. البته به نظر می رسد که اینتر می خواهد در سال ۲۰۲۱ یک اسپانسر جدید به خدمت بگیرد و از سویی تجربه منچسترسیتی نشان می دهد که قوانین فیرپلی مالی زیاد هم جدی گرفته نمی شود و باشگاه ها می توانند تا حدودی قوانین را خم کنند.

شایعات زمانی اغاز شد که پدر لیونل مسی یک خانه در میلان خرید و به همین خاطر گفته می شود که لئو و خانواده خودشان را برای زندگی در ایتالیا آماده می کنند.

عکس ؛ لیونل مسی در راه اینتر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس