2 خبر کوتاه از گنبدکاووس


2 خبر کوتاه از گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - اهدای 250 راس دام گوسفند و هزار و 800 کیلوگرم گوشت قربانی از سوی نیکوکاران به کمیته امداد و پلمب 3 باشگاه ورزشی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین کرونایی، از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه گنبدکاووس است.

روسای کمیته امداد حضرت امام خمینی‌(ره) مناطق یک و ۲ گنبدکاووس اعلام کردند که در ۴۸ ساعت گذشته نیکوکاران این شهرستان به مناسبت عید سعید قربان ۲۵۰ راس دام گوسفند و هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی در قالب نذورات برای توزیع بین مددجویان زیرپوشش این نهاد اهدا کردند.

محمد باقرپور و رحیم تیموری، روسای کمیته امداد مناطق دوگانه گنبدکاووس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: این نذورات توسط ۱۸۵ پایگاه شهری و روستایی کمیته امداد جمع آوری شده است.

به گفته این ۲ مقام مسوول ،گوشت دام‌های اهدایی نیکوکاران پس از ذبح به همراه دیگر گوشت‌های اهدایی مردم، بسته بندی و بین مدجویان زیر پوشش این نهاد و دیگر نیازمندان در مناطق مدنظر نیکوکاران توزیع خواهد شد.

کمیته امداد شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان، به دلیل جمعیت و وسعت بالا و با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به دو منطقه یک و دو تبدیل شده و به افزون بر ۱۳ هزار خانوار زیرپوشش با جمعیت تقریبی ۳۰ هزار نفر خدمات رسانی می کند.

**

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: سه باشگاه ورزشی بدنسازی و هنرهای رزمی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و بازگشایی برخلاف مصوبات ستاد استانی کرونا پلمب شد.

حجت الله یوسفی همچنین با اشاره به ضرر حدود ۱۸ میلیارد ریالی باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی شهرستان به دلیل شیوع کرونا گفت: مهمترین علت بازگشایی غیرقانونی این باشگاه‌ها، فشارهای اقتصادی وارده بر مربیان و صاحبان آنها به سبب تعطیلی ناشی از شرایط کرونایی بوده است.

یوسفی افزود: تاکنون تسهیلاتی برای جبران خسارت کرونا به باشگاه‌ها و مربیان گنبدی پرداخت نشده و با ادامه روند تعطیلی‌ها، بزودی شاهد ورشکستگی تعداد زیادی از آنها خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس