ردبول ریسینگ و هوندا جلسه اضطراری برگزار می کنند


فرمول یک ایران – مدیران ردبول و هوندا قرار است که در آخر هفته سیلورستون باهم ملاقاتی را داشته باشند و در مورد شروع ضعیف فصل باهم بحث کنند. تیم ردبول فعلا در جایگاه دوم جدول سازنده ها قرار دارد و 66 امتیاز نسبت به مرسدس کمتر دارد. کریستین هورنر می گیود خودروی RB16 از لحاظ ایرودینامیکی عملکرد درستی ندارد و هوندا نیز از قدرت موتور خودش راضی نیست....

فرمول یک ایران – مدیران ردبول و هوندا قرار است که در آخر هفته سیلورستون باهم ملاقاتی را داشته باشند و در مورد شروع ضعیف فصل باهم بحث کنند.

تیم ردبول فعلا در جایگاه دوم جدول سازنده ها قرار دارد و 66 امتیاز نسبت به مرسدس کمتر دارد. کریستین هورنر می گیود خودروی RB16 از لحاظ ایرودینامیکی عملکرد درستی ندارد و هوندا نیز از قدرت موتور خودش راضی نیست. ماساشی یاماموتو می گوید:

مهم است که الان هم ما و هم ردبول، یک سری فرضیاتی داشته باشیم و در مورد راه حل های موجود بحث کنیم. بدون این قضیه، ما بدون اینکه به مرسدس برسیم، فصل را تمام می کنیم.

ردبول ریسینگ و هوندا جلسه اضطراری برگزار می کنندردبول ریسینگ و هوندا جلسه اضطراری برگزار می کنند

کریستین هورنر و ماساشی یاماموتو – ردبول و هوندا

تویوهارو تانابه مدیر فنی فرمول یک هوندا نیز بیان کرده است:

در اولین مسابقه سه گانه فصل، ما دو سکو با استون مارتین ردبول ریسینگ کسب کردیم. اما به هر حال ما یک فاصله خیلی آشکاری را با رقیبمان مشاهده کردیم، بنابراین ما الان داریم با ردبول باهم کار می کنیم تا این فاصله را کم کنیم.

ما در هوندا، برای حل مشکلاتی که در سه مسابقه اول فصل داشتیم روی راه حل هایی کار کردیم و همینطور در مورد استراتژی مدیریت پاوریونیت خودمان و بهینه سازی آن نیز بررسی ها و تحلیل هایی را داشتیم. سیلورستون اصولا یکی از برجسته ترین مسابقات فصل فرمول یک است و طرفداران مشتاق و آگاه زیادی در کشوری که مهد موتوراسپورت محسوب می شود حضور دارند.

اما متاسفانه این جو فوق العاده امسال وجود ندارد. این پیستی است که کل پکیج پاوریونیت ما درگیر یک تست شدید شده است. ما از سه مسابقه اول فصل چیز های زیادی را یاد گرفتیم و از این آموخته های خودمان استفاده خوبی را در این آخر هفته و دو مسابقه پشت سرهم در سیلورستون خواهیم کرد.

سال قبل با یک تصادفی که ما را از سکو دور نگه داشت، یک مسابقه سختی داشتیم. فکر نمی کنیم که این سال هم برای ما آسان باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا