شرط انتقال مهدی طارمی به باشگاه براگا پرتغال مشخص شد


شرط انتقال مهدی طارمی به باشگاه براگا پرتغال مشخص شد

روزنامه «رکورد» پرتغال انتقال مهدی طارمی مهاجم ایرانی به تیم براگا را مشروط به جدایی پائولینو بازیکن این تیم دانست. نوشته شرط انتقال مهدی طارمی به باشگاه براگا پرتغال مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شرط انتقال مهدی طارمی به باشگاه براگا پرتغال مشخص شد

انتقال مهدی طارمی به براگا پرتغال مشروط به جدایی پائولینو
نویسنده : خبرگزاری تخصصی فوتبال ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۹:۴۵
شرط انتقال مهدی طارمی به باشگاه براگا پرتغال مشخص شد

روزنامه «رکورد» پرتغال انتقال مهدی طارمی مهاجم ایرانی به تیم براگا را مشروط به جدایی پائولینو بازیکن این تیم دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته بود که روزنامه «ابولا» پرتغال خبر داد مهدی طارمی یکی از گزینه های احتمالی تقویت خط حمله تیم براگا پرتغال است و احتمالا این بازیکن ایرانی راهی این تیم می شود.

روزنامه «رکورد» پرتغال هم امروز اعلام کرد در صورتی که پائولینو مهاجم براگا این تیم را ترک کند، مهدی طارمی گزینه اصلی جانشینی او خواهد بود.

این روزنامه نوشت:

مهدی طارمی مهاجمی که یکی از بهترین گلزنان لیگ پرتغال بود، مدنظر تیم براگا قرار دارد؛ بازیکنی که نیاز به معرفی به کارلوس کارواخال ندارد. با این وجود این بازیکن ایرانی هنوز یک سال دیگر با تیم ریوآوه قرارداد دارد.

اما این موضوع به جدایی پائولینو از براگا و حضورش در یک تیم دیگر بستگی دارد. براگا طبق قرارداد خواهان دریافت ۳۰ میلیون یورو از پائولینو در صورت جدایی است. همانطور که در نسخه روز گذشته اعلام کردیم باشگاه ولورهمپتون انگلیس در تلاش برای جذب پائولینو است.

سرمربی فصل گذشته تیم ریوآوه، کارلوس کارواخال بود که برای فصل بعد هدایت براگا را بر عهده گرفته است. کارواخال با شناخت کاملی که نسبت به طارمی و توانایی هایش دارد، این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده است.

طارمی در اولین فصل حضورش در لیگ پرتغال موفق شد با تیم ریوآوه ۱۸ گل به ثمر برساند و به عنوان آقای گل مشترک لیگ پرتغال دست یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...