سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تفاهم نامه همکاری امضا کردند


سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در موضوعاتی همچون تهیه اطلس فرهنگی استان‌ها، تفاهم همکاری امضاء کردند.

خبرگزاری شبستان،، گروه قرآن و معارف: با حضور رؤسای دو مجموعه، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه پیرامون استفاده از ظرفیت مبلغان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در ابتدای این نشست احمد اسفندیار، معاون ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: در مبحث تعامل بین دستگاه ها، سازمان تبلیغات اسلامی جزو اولویت‌های اصلی ما بوهد و برای اینکه بتوانیم تفاهم نامه قابل اجرا و عملیاتی را طراحی کنیم جلسات زیادی را در سالجاری با معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات برگزار کردیم که این تفاهم‌نامه با توجه به ظرفیت‌های هر دو نهاد در یازده بند تنظیم شد.


بر پایه این گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه مذکور گفت: اگر سازمان تبلیغات اسلامی بخواهد در اداره زیست بوم فرهنگی هر استان مؤثر و قوی عمل کند یکی از این تاثیرگذاری ها رصد ملی است.

قمی افزود: نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هر استان باید به وضعیت فرهنگی جاری مشرف باشد و از همین رو اطلس فرهنگی استان‌ها باید بسیار فعال و پویا دیده شود تا ائمه جمعه بتوانند در مسیر راهنمایی جامعه قدم‌های مؤثرتری بردارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این هم‌افزایی یک ضرورت است و همه سازمان‌هایی که تحت نظارت مقام معظم رهبری هستند نیاز به این هم افزایی دارند. ضمن اینکه تفاهم نامه مذکور قرار است تا باعث تسهیل در همکاری‌های دو نهاد شود و امیدواریم منشاء خیر و برکات برای مردم و انقلاب اسلامی باشد.


گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حاکی است: حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز در سخنانی به نتایج و برکات مثبت این تفاهم نامه اشاره کرد و اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری با سازمان تبلیغات در زمانی امضاء می‌شود که ایام عرفه را در پیش داریم و مطمئناً همین باعث برکات این تفاهم نامه خواهد بود.


وی تاکید کرد: فعالیت، وظایف و مأموریت های محوله در دو نهاد سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در هم تنیده است و مسئله جدایی.


ضمن اینکه در تفاهم نامه یاد شده همکاری‌های راهبردی خیلی خوبی دیده شده و موارد مناسبی برای جمع بندی و هم افزایی دوجانبه قید شده که پایه خوب و روشنی برای همکاری‌های عمیق‌تر و روشن‌تر خواهد بود. و امیدواریم همکاری این دو مجموعه باعث خرسندی مردم باشد و شاهد به ثمر رسیدن نتایج خوب آن در جامعه باشیم.


گفتنی است، نشست امضای تفاهم نامه همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، چهارشنبه ۸ مرداد ماه در دفتر رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با حضور معاونان و مدیران هر دو دستگاه برگزار شد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند