شکایت مالکان عصبانی از محبوب‌ترین محصولات آکورا!


شکایت مالکان عصبانی از محبوب‌ترین محصولات آکورا!

در ماه می‌بود که خبر آمد پرفروش‌ترین محصولات آکورا از مشکلات جدی‌ای رنج می‌برند. دسته‌ای از مالکان آکورا RDX مدل 2019 تا 2020 و MDX مدل 2016 تا 2020 با ثبت شکایت از این خودروساز ادعا کرده‌اند کراس اوورهای لوکسشان در زمان شتاب گیری تعلل کرده و البته کاهش سرعت ناگهانی و از کار افتادن … The post شکایت مالکان عصبانی از محبوب‌ترین محصولات آکورا!...

در ماه می‌بود که خبر آمد پرفروش‌ترین محصولات آکورا از مشکلات جدی‌ای رنج می‌برند. دسته‌ای از مالکان آکورا RDX مدل ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ و MDX مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ با ثبت شکایت از این خودروساز ادعا کرده‌اند کراس اوورهای لوکسشان در زمان شتاب گیری تعلل کرده و البته کاهش سرعت ناگهانی و از کار افتادن پیشرانه را هم دارند. برخی مالکان حتی خلاص شدن ناگهانی گیربکس در زمان رانندگی را نیز تجربه کرده‌اند. ظاهراً آکورا از این مشکلات آگاهی داشته اما کار چندانی برای رفع آن‌ها انجام نداده است.

شکایت مالکان عصبانی از محبوب‌ترین محصولات آکورا!

و حالا دسته دوم از مالکان این خودروها شکایت خود از این برند ژاپنی را ثبت کرده‌اند. آن‌ها نیز مشکلات یاد شده را تجربه کرده و این بار گفته‌اند مشکلات موردبحث باعث ایجاد خطرات ایمنی قابل‌توجهی برای تمامی رانندگان شده‌اند. قطعاً خاموش شدن ناگهانی پیشرانه خودرو در سرعت‌های بالا چیز خوشایندی نخواهد بود.

شکایت مالکان عصبانی از محبوب‌ترین محصولات آکورا!

در این شکایت جدید به نقص پدال گاز اشاره شده زیرا دارای ساختارهای متناقضی در پدال، ماژول کنترل پیشرانه و ماژول گیربکس است. این امر منجر شده راننده نتواند به‌صورت کامل از پدال گاز استفاده کرده و به آن دستور دهد. همانند شکایت‌های قبلی در شکایت جدید آمده آکورا از اقدام به فراخوان این خودروها به منظور تعمیرشان سر باز زده است.

شکایت مالکان عصبانی از محبوب‌ترین محصولات آکورا!

اما همه‌چیز به سال ۲۰۱۵ بازمی‌گردد که گروهی از مالکان MDX این شکایات را ثبت کردند اما آکورا فعلاً اقدامی برای تعمیر آن خودروها انجام نداده است. این شرکت در جولای ۲۰۱۵ یک بولتن سرویس فنی برای مشکل MDX منتشر کرده و غیر از آن کار دیگری صورت نگرفته است. در این بولتن به تکنسین‌های نمایندگی‌ها گفته شده فقط نرم‌افزار پیشرانه را به‌روز کنند.

شکایت مالکان عصبانی از محبوب‌ترین محصولات آکورا!

هنوز مشخص نیست که مالکان این خودرو طبق دستور بولتن اقداماتی انجام داده‌اند یا خیر اما این بولتن فقط مختص مدل MDX بوده است. برخی مالکان به نمایندگی‌ها مراجعه کرده و حداقل یکی از نمایندگی‌ها وجود مشکل در خودروها را رد کرده و نمایندگی دیگر هم اشکال را از ماژول کنترل گیربکس دانسته است.

شکایت مالکان عصبانی از محبوب‌ترین محصولات آکورا!

با توجه به افزایش تعداد شکایت‌ها به نظر می‌رسد آکورا باید چیزی بیشتر از بولتن سرویس ۵ سال قبل را انجام دهد. شاید یک فراخوان بتواند مشکل را تا حدودی حل کند.

برچسب ها

تبليغ
تبليغ

بيشترين بازديد امروز در گروه خودرو


کامنت‌ها (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس نظر 0 نفر
کامنتی درج نشده

کامنت بگذارید

  1. ارسال کامنت بدون عضویت. عضویت یا ورود به سایت.
امتیاز دهید:
0 کارکتر
Attachments (0 / 3)
Share Your Location