چارلز لکلرک: سباستین شایسته ماندن در فرمول یک است


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک راننده موناکویی تیم فرمول یک اسکودریا فراری امید دارد که همتیمی اش یعنی سباستین فتل به حضور در فرمول یک ادامه دهد. آیا سباستین هنوز سرعت لازم را برای ادامه دادن در فرمول یک در اختیار دارد؟ مطمئنا! فکر نمی کنم که در این مورد هیچ شکی وجود داشته باشد. هرکسی که به سرعت او شک و تردیدی دارد نیاز دارد تا کمی بیشتر در مورد...

فرمول یک ایرانچارلز لکلرک راننده موناکویی تیم فرمول یک اسکودریا فراری امید دارد که همتیمی اش یعنی سباستین فتل به حضور در فرمول یک ادامه دهد.

آیا سباستین هنوز سرعت لازم را برای ادامه دادن در فرمول یک در اختیار دارد؟

مطمئنا! فکر نمی کنم که در این مورد هیچ شکی وجود داشته باشد. هرکسی که به سرعت او شک و تردیدی دارد نیاز دارد تا کمی بیشتر در مورد فرمول یک بداند.

البته چارلز به قول خودش پیوسته از سب می پرسد که چه برنامه ای دارد ولی ظاهرا سب صحبتی نمی کند:

من تلاش کردم تا او را تحت فشار قرار دهم و کمی بیشتر بدانم، به این خاطر که من خیلی دوست دارم بدانم که او چه کاری قرار است انجام دهد. واقعا امید دارم که او در پدوک بماند، مطمئنا او شایسته این موضوع می باشد. اما او چیزی به من نگفت.

چارلز لکلرک: سباستین شایسته ماندن در فرمول یک استچارلز لکلرک: سباستین شایسته ماندن در فرمول یک است

سباستین فتل و چارلز لکلرک

چارلز لکلرک از سرعت تک دور خودروی فراری در فرمول یک بریتانیا راضی بود اما از عملکرد این خودرو در دورهای مسابقه ای اصلا راضی نبود:

سرعت مسابقه ای چیزی است که ما خیلی شدید در آن با چالش روبرو شدیم، بنابراین قطعا نیاز داریم که روی این موضوع کار کنیم. اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که سرعت تک دور باز کمی بهتر از چیزی است که انتظارش را داشتیم. این خوب است.

ما یک رویکرد انقلابی نسبت به سطح داونفورس خودروی خودمان انتخاب کردیم و به نظر که دارد در (شبیه ساز) تعیین خط جواب می دهد اما در (حالت) مسابقه ای نه. بنابراین ما نیاز داریم که داده ها را بررسی کنیم تا برای فردا ببینیم چه باید کنیم.

بالانس خودرو فوق العاده طوری بود که شرایط برای رانندگی کردن سخت شده بود و خیلی خیلی سخت بود که اشتباهی مرتکب نشد. ما مطمئنا نیاز داریم که در این مورد کار کنیم. در غیر اینصورت طی کردن دورهای زیادی در طول مسابقه آن هم با چنین بالانسی یک چالش عظیمی خواهد بود.

مشکل پیش آمده در اینترکولر و پدال ترمز، روز جمعه پر دردسر و بدی را برای سباستین فتل رقم زد:

یک روز بهم ریخته بود. ما یک مشکلی با پدال ترمز داشتیم و باید متوقف می شدیم تا آن را برطرف کنیم، بنابراین کمی سختی بود تا ریتم خودمان را پیدا کنیم.

در کل،هنوز کمی یادگیری برای فردا داشتیم. فکر می کنم که ما نیاز داریم خودرو را بهینه سازی کنیم. خواهیم دید که فردا کجا خواهیم بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات رایزنی‌های 4 گزینه ریاست مجلس دوازدهم با منتخبین