گوشت قربانی بین نیازمندان خلخالی توزیع شد


گوشت قربانی بین نیازمندان خلخالی توزیع شد

اردبیل _ ایرنا _ همزمان با سالروز عید سعید قربان بسته‌های گوشت قربانی توسط موسسه بین‌المللی مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌های خلخال در بین نیازمندان این منطقه توزیع شد.

حمیده پالیزوان ، مسوول دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: صدها بسته گوشت تهیه شده از مراکز بسته‌بندی گوشت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی اظهارداشت: این موسسه همچنین اقدام به توزیع مرحله سوم کمک مومنانه و بسته‌های غذایی خشک تهیه شده از قبیل برنج ،روغن ،ماکارونی ، چای ، قند ،شکر ، رب گوجه فرنگی و سایر مایحتاج موردنیاز خانوارهای نیازمند خلخال کرد.

پالیزوان با بیان اینکه وضعیت فعلی کرونا در جامعه حاکی از نامشخص بودن زمان ریشه‌کنی قطعی آن است، اظهارداشت: با توجه به این شرایط، پیشگیری از آسیب و کمک به خانوارهای محروم از سوی موسسه بین المللی مردم نهاد ابشار عاطفه ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از تلاش خیرین و افرادی که در این شهرستان در تهیه و تامین بسته‌های حمایتی کرونا این موسسه را یاری می‌کنند، افزود: بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها همگام با سایر موسسات خیریه و نهادهای حمایتی شهرستان از زمان شیوع کرونا در این منطقه اقدام به توزیع سه مرحله‌ای بسته‌های حمایتی کرده است.

پالیزوان گفت: این بنیاد در سال گذشته ۱۸ مورد جهیزیه نوعروسان خانوارهای نیازمند خلخالی را تهیه کرده و تیرماه امسال نیز به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ مورد جهیزیه از سوی این سازمان تهیه شده و راهی خانه‌های نوعروسان زیرپوشش موسسه آبشار عاطفه‌های خلخال شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری