آمادگی 51 پایگاه بهزیستی کرمانشاه برای جمع‌آوری نذورات مردم


آمادگی 51 پایگاه بهزیستی کرمانشاه برای جمع‌آوری نذورات مردم

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل بهزیستی کرمانشاه از آمادگی 51 پایگاه این اداره کل در سراسر استان برای دریافت نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در روز عید قربان خبر داد.

فاطمه رضوان مدنی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: پایگاه های این نهاد از ساعات اولیه امروز برای دریافت نذورات و کمک های نقدی مردم در راستای توزیع و اجرای نیت خیرخواهانه افراد در بین جامعه هدف شامل معلولان، نیازمندان و مددجویان تحت پوشش مستقر شده اند.

وی با اشاره به وجود ۶ پایگاه بهزیستی در شهرستان کرمانشاه برای جمع آوری نذورات مردم در عید قربان افزود: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه واقع در بلوار زن - بلوار بهزیستی، اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه در بلوار شهید مصطفی امامی روبه روی پارک معلم، جنب اداره کل آموزش و پرورش استان و مرکز توانبخشی جامع الهیه واقع در شهرک بهداری جنب پارک قائم از جمله این مراکز است.

رضوان مدنی یادآوری کرد: همچنین مرکز توانبخشی شهید ادبیان واقع در میدان شهدا، جنب میدان تره بار، شیرخوارگاه معتضدی واقع در خیابان اربابی و مرکز اورژانس اجتماعی واقع در شهرک معلم، میدان حافظ، خیابان دهخدا، رو به روی مسجد رضوی نسط آماده جمع آوری نذورات و کمک های مردمی در روز عید قربان هستند.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه افزود: خیران و مردم نوع دوست کرمانشاه همچنین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ و یا با کد دستوری #۱۴۰۰۰۰۷*۴۷۳۳* به نام مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه واریز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از توپ بازی بامزه یک ببر در باغ وحش