کوین مگنوسن پس از جریمه در پیت استاپ خواهان تغییر قانون شد


فرمول یک ایران – کوین مگنوسن راننده دانمارکی تیم فرمول یک هاس، می‌خواهد قوانین اجازه دهند که رانندگان در دور گرم کردن با تیم خودشان در مورد برنامه ها و استراتژی‌های پیت استاپ بحث کنند. رانندگان تیم هاس به دلیل مکالمه با مهندسان خود در دور گرم کردن فرمول یک مجارستان و به پیت رفتن، به 10 ثانیه جریمه محکوم شدند و افراد زیادی این مسئله را مورد انتقاد...

فرمول یک ایرانکوین مگنوسن راننده دانمارکی تیم فرمول یک هاس، می‌خواهد قوانین اجازه دهند که رانندگان در دور گرم کردن با تیم خودشان در مورد برنامه ها و استراتژی‌های پیت استاپ بحث کنند.

رانندگان تیم هاس به دلیل مکالمه با مهندسان خود در دور گرم کردن فرمول یک مجارستان و به پیت رفتن، به 10 ثانیه جریمه محکوم شدند و افراد زیادی این مسئله را مورد انتقاد قرار دادند. کوین مگنوسن نیز خودش می‌گوید:

مطمئنا این طور به نظر می‌رسد که این قوانین بنا نشده اند تا کاری که ما در مسابقه انجام داده ایم را ممنوع کند. فکر می کنم که آنها این منظور را برسانند که ما از دستکاری تنظیمات کلاچ و نحوه شروع مسابقه خودداری کنیم. فکر نمی کنم که این قوانین این منظور را داشته باشند تا تصمیمات استراتژیک پیش از مسابقه را ممنوع کنند ولی خب همینه که هست!

شاید آنها نیاز دارند تا برای این مسئله یعنی پیام های استراتژیک به آن نگاهی بیاندازند، به این خاطر که من فکر می کنم اگر که ما مجاز به چنین کاری نیستیم، بخشی از نمایش(فرمول یک) حذف خواهد شد. هیجان انگیز است که شما چنین شرایطی را دارید که می توانید این تصمیمات استراتژیک را ببینید. خوب خواهد شد که اگر آنها به طور واضح این مسئله را در قوانین مطرح کنند.

من مطمئنم نیستم که این مسئله 100درصد واضح و شفاف باشد اما خب همینه که هست. من این موضوع را (جریمه) تا پیش از آنکه پس از روز مسابقه در دانمارک فرود بیایم نمی دانستم. در این مورد فکر نکرده بودم، به این خاطر که در ذهن من ما مجاز نیستیم که در مورد هرگونه روندی صحبت کنیم یا بچه ها مجاز نیستند که هیچگونه راهنمایی در مورد برن اوت یا هر گونه سیستم دستیار راننده در دور گرم کردن انجام دهند.

مکالمه ما فقط در مورد آیا به پیت بیاییم و نیاییم بود. حتی در مورد اینکه به پیت بیاییم و نیاییم هم نبود، کلا یک دستور برای رفتن به پیت برای تایرهای خشک بود. نمی توانم بگویم که این موضوع کاملا سر راست بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022